Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ajattelin taas kysäistä olisikohan muita inssiläisiä elokuulle. Täällä ollaan menossa toiseen clomi+pregnyl avusteiseen inssiin. Clomit aloitan huomenna kp5 ja eka ultra on heinäkuun vikana kp12. Inssi on todennäköisesti heti elokuun ensimmäisellä viikolla...

Olis mukavaa saada muitakin tänne piinailemaan kanssani!

T.Yksis

Sivut

Kommentit (84)

Nyt näyttää siltä, että joudun siirtymään sinne syyskuun inssi puolelle...:( Oli jo alkanut tuntua lupaavalta, kun kuukautisia ei kuulunut sovittuun aikaan mennessä, mutta nyt sitten tänään ne näyttää alkavan.

Ehdin tossa jo perjantaina tehdä testiäkin ja se näytti sillon haamu plussaa.Luulen kuitenkin, että se pregnyl jota olin käyttänyt ns. ylläpitohoitona niin olisi sen haamun sinne testiin tehnyt. Olin nimittäin pistänyt viimeisen puolikkan ampullin pregnyliä vasta kahdeksan päivää ennen kun tein sen testin...joten luulenpa todella että se oli se lääke joka vaikutti. Tein tänään vielä uuden testin siinä toivossa, että se haamu olisi vahvistunut, mutta se näytti vaan entistä haaleammalta

:(

Nyt ei siis auta kun suunnata katse tähän kiertoon ja katsoa miten menee(ja alkaa suunnitella niitä lukuisien lääkärikäyntien syitä mitä joutuu töissä selittämään)

mutta kiitos tuesta...taidan siirtyä sinne syyskuun inssi porukkaan!

Terv.Sannamary

Kiva että ankkiksen inssi meni hyvin, voi että, sieltä voi tulla nyt sitten kaksoset :D Nyt vaan paljon peukkuja ja toivottavasti inssi onnistuu!

Harmittaa kun yksiksen inssi meni penkin alle :/ Ei se lääkäri sitten sanonut mitään onnistumis% vaikka munis oli jo poksahtanut? Mä jaksan toivoa ja liputtaa sun puolesta :)

Epponen, kiva kun kaikki menee kivasti :) Toivottavasti se raskautuminenkin onnistuu tässä kierrossa!

Sannamary: mulla oli ensimmäisessä clomi kuurissa kuumat aallot, se oli ihan sairasta touhua :p Silloin oli vielä öisin pakkasta ja ukko kulta meinas paleltua kun mä tuulettelin vähän liikaa...Toivottavasti huomisessa kontrollissa kaikki on niin kuin pitää :)

Mulla on kamala räkätauti. Kuumetta ei oo, mutta nenä vuotaa koko ajan :/ Mahassa ja selässä on vähän menkkamaisia kipuja, ja aivastaessa vihlasee mahaan. Reilu viikko niin pääsen testaamaan :)

Tsemppiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

epponen: Hyvältä kuulotaa ;) Muista nyt kuitenkin kaikki inssi jutut tulla kertomaan :D Paljon tsemppiä ja kasvupoweria isolle munikselle :)

Mä olen pikkasen huolissani kun mulla ei oikeestaan ole mitään oireita minnekkään suuntaan (Juu, ja inssi oli tosiaan kaks päivää sitten...) Mutta tässä vaiheesa jo pelottaa se että ei ollakkaan onnistuttu :(

Ankkis, se tekee se kymmenen tunnin aikaero tehtävänsä... sitähän et mitenkään voinut tietää :)

(.) Heh, täällä yritetään olla jännittämättä perjantain verikoetta ja elää päivä kerrallaan... vaan ei oo helppoo ;) Hetkittäin tulee sellainen onnen aalto ja sitten taas tilalle hiipii epäilys, mutta kai se tästä vähitellen... tissejä on pakko kokeilla ainakin sata kertaa päivässä, että onhan ne nyt vielä kipeet, onhan (näyttää varmaan hassulta jos joku sattuu näkemään). Olo on oikeastaan ihan hyvä, sellaisia kuvotuksen aaltoja tulee aina välillä, mutta oksua ei vielä ole näkynyt ja ihan hyvä niin... saa nähdä kauanko pystyn tätä kavereilta piilottelemaan, en vaan vielä aikoihin haluais tästä kauheasti huudella, mutta vaikeeta voi olla kun kahvi on aina maistunut enkä usein ole lasillisesta tai kahdestakaan kieltäytynyt...

T. Yksis

nyt kp10 vasemmalla oli 15mm munis ja oikean puolen munikset 11-12mm eli eivät tule kasvamaan tarpeeksi ovikseen mennessä. Mulla on sellainen tunne, että johtofollikkeli olis näillä päivillä tuon kokoinen ihan stimuloimattomassakin kierrossa ja usean follikkelin vastetta meikäläisen munasarjoista ei näytä irtoavan. Tuntuu siis vähän turhalta jatkaa puregonin piikittelyä, mutta jatkan kiltisti kumminkin ja aloitan huomenna oviksen testaamisen ja arvelisin, että inssi tehdään maanantaina.

Jii, älä huolehdi, ei mulle ainakaan ole tullut insseistä mitään oireita ja ovis tapahtuu varmasti kun pregnylin on pistänyt.

Epponen, hyviä uutisia, toivottavasti munis jatkaa kasvamistaan samaan tahtiin.

Hetii aluksi ONNEA YKSIKSELLE!!! Mahtavaa <3

SANNAMARYLLE onnea inssiin!

Jii85: Harmi kun ei tärpännyt, onnea uuteen kiertoon!

ANKKIKSEN kanssa jännätään aika lähekkäisiä päiviä, tsemppiä odotteluun!

Me oltiin mökkeilemässä, mukava kun on jotain extraa ni ei kokoajan mieti tätä. Eilen kyllä ei meinannut uni tulla kun katselin tuota typyä kun se nukkui siinä meidän vieressä (ylensä kotona on omassa huoneessa).. Siinä tippa silmässä mietin miten mahtavaa olisi päästä antamaan rakkautta vielä toisellekin yhtä ihanalle pienelle ihmiselle.. <3 Saatikka sit sitä onnea kun saa itse vastaanottaa sitä lapsen rakkautta <3 <3 <3

Olikos teillä muilla jo lapsia? *muistelee*

Epponen

toivottavasti ensi kierrolla onnistaa.

Toi on pregnylin kanssa inhottavaa kun se voi vaikuttaa testin tulokseen, vaikka eikös lääkäri sulle sanonut, että viikonloppuna voisi testata ja varmasti on tiennyt pregnylistä? Tuo on varmaan yksi syy miksi VL:ssä käskevät testaamaan vasta pp16 ja kai ainakin 10 päivää pitäisi odottaa pregnylin jälkeen, että se varmasti katoaa elimistöstä.

...ja muutakin...

Jii85, tervetuloa mukaan joukkoon ja peukut pystyyn, että teidän inssi menis kaikkien taiteen sääntöjen mukaan... hyvältähän tuo ainaskin vaikuttaa :)

Ankkikselle muniksen kasvattelusäteitä... kunhan et kuitenkaan liian montaa rakkulaa kasvattais!

Mitenkäs epposen piikittelyt sujuvat?

Entäs Sannamary? Susta ei ole vähään aikaan kuulunutkaan mitään...

Inssi on siis takanapäin ja aika penkin alle tuo taisi mennä :( Mun limis ei edelleenkään ollut mitään parhaimmistoa ja samoin oli miehen uimareiden laita... ja vielä kun ultrattiin niin huomattiin, että ovis on kyllä jo takanapäin... ruikkastiin kuitenkin tavarat sisään ja nyt sitten vaan odotellaan ¿ tätiä. Varasin jo lääkärinkin, jotta tuota lääkitystä saadaan vähän rukattua ja limistä toivottavasti paremmaksi... eli tosissaan sitten yritellään taas ens kierrossa. Vähän kyllä masentaa, mutta kyllä tämä taas tästä... on vaan niin vaikeeta ymmärtää ettei itse pysty vaikuttamaan mihinkään... plääh!

Yksis

Ei mulla ole mitään lääkkeitä tähän loppukiertoon. Ei kai lääkäri ole nähnyt tarvetta määrätä mitään...Eikä ankkis saa nostattaa mun toiveita ;) Mä en meinaa muutenkaan selväjärkisenä pysyä, kun tuo tuhruilu on nyt jatkunut niin pitkään kohta jo kolmatta päivää ilman vuodon yltymistä...

sain tietää tänään vasta mun jatkoista, joten sen takia olenkin ollut suht hiljakseen täällä. Eli siis tänään alotan nyt sitten clomit ja sitten viikonloppuna alkais piikittely ja isommalla annoksella kun viimeks:) eli saapa nyt nähdä mihin tässä sitten päästään tällä konstilla... eka ultra käynti olis sitten jo ens viikolla.Ei kai uskalla päästää pidemmälle kun on piikittely annoskin tuplattu(?)

Mutta tosiaan tästä tää alkaa tämä hoitorumba:D Nyt sitten on jo kova into päällä ja toiveissa, että jotain edes tapahtuis. Edellinen piikittely-hoito ei johtanut minnekään, joten nyt on sitten sormet ja varpaat ristissä jos vaikka tällä kierrolla johonkin tulokseen pääsis(tai edes inssiin asti)

Terv.Sannamary

P.S Tervetuloa kaikille uusille! Kiva kun saadaa porukkaa mukaan vaihtamaan kuulumisia:)

Piti lääkärin jälkeen ottaa pitkät päikkärit, väsytti niin paljon kun päässä pyöri vain kaikki inssi asiat. Eilen illalla panikoin että ovis olisi mennyt jo kun oli kamalaa paineen tunnetta alavatsassa oikealla puolella, eli siellä jossa se iso munarakkula sitten möllöttää.

No, ei ollut rakkula hävinnyt, siellä se oli oikealla puolella 18mm kokoisena. Se oli vaan muuttanut muotoaan, tietääkö joku tosta munarakkulan kehityksestä, että miten se muuttuu ennen puhkeamista? No, lääkäri sanoi että nyt on hyvä aika tehdä inssi, juurikin tuon muutoksen takia, mutta ärsyttää kun ei tiedä että missä vaiheessa se puhkeaa. Kohdussa oli kamalasti limaa, 10mm, eli jos ei tärppää runsas vuoto tulossa...

Pesun jälkeen siittiöitä oli 11miljoonaa, ja likkuvuus oli 96%. Vime inssissä siittiöitä oli yli puolet enemmän, 24miljoonaa ja liikkuvuus oli suht sama. Viimeksi oli tosiaan kaksi munarakkulaakin, eli periaatteessa puolet huonommalla varustuksella mennään tässä kierrossa.

Ankkiksen tilanne kuulostaa hyvältä :) Nyt vaan tsemppiä jokaiselle niin päästään odotus palstalle <3

ja kävin tuolla Enskojen puolella kurkkimassa. Onnittelut Yksis ihanista ultrauutisista!

Toivottavasti saan itse kertoilla samanlaisia ekan ultran jälkeen. VL:ssä meinasivat, ettei kannata ultrata ennen kuin on rv7 täynnä, koska sydänäänet eivät välttämättä vielä näy vaikka kaikki olisikin ihan ok. Ei siis auta kuin odotella vielä puolitoistaviikkoa.

Hienoa Epponen, että inssi sujui hyvin, nyt vaan peukut pystyyn.

Sannamary, hyviä uutisia, ensi viikolla pääset sinäkin varmaan tositoimiin.

Mä kanssa voisin liittyä seuraan, meidän toinen inssi tehdään keskiviikkona. Tähän mennessä olen piikitellyt menopuria kp 5->, viikonlopuksi piti tuplata annosta jotta saatiin rakkula kasvamaan. Tänään oli viimenen kontrolli, rakkula 18mm ja kohdussa limaa 8mm. Huomenna siis piikittelen pregnylin ja sitten keskiviikkona inssiin.

Onpas yksis ollut hyvää hoitoa :) Mä haluan kanssa tommoseen paikkaan hoitoon! Meillä piti olla kesäkuussa toinen inssi, mutta ei sitten ehditty sitä tekemään kunlekurit oli lomalla koko heinäkuun.

Jännittää, pelottaa, hermostuttaa, itkettää, haaveilututtaa...Fiilikset menee ihan laidasta laitaan.

Paljon peukkuja ja plussa tuulia kaikille! :)

-Jii-

Nyt on sitten pistelty sitä menopuria pari päivää tupla annoksella ja huomenna pitäis mennä ekaan ultraan kattomaan mitä on tapahtunut. Tuntuu ainakin, että jotain sivuvaikutuksia on tullut kuten nämä aivan kamalat kuumataallot(en usko että näin kamalat hikoilukohtaukset voi ilmasta johtua vaikka onkin kuuma ilma). Kyllä nämä kestää jos jotain tulosta saa aikaseksi.

Pitää jatkaa töiden tekoa välillä

Terv.Sannamary

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat