Vierailija

Mä luin nuorena, siis jotain 11 v ja edespäin, noita harlekiineja ja linnasarjoja ja tohtori frankeja ja mitä niitä nyt oli,. Mutta selityksenä olkoon se, että olen ja olin aivan armoton lukutoukka ja luin niin paljon että aina kaikki kirjastosta lainatut loppuivat kesken eikä äiti lukenut ja hommannut kotiin muuta kuin noita roskalukemisia. Jo silloin pentuna jaksoin ihmetellä niitä hömppäjuttuja mut ei kait kukaan yli 15 vee oikeasti lue tuollaista?

Kommentit (12)

Kaikille tyyleille on aikansa, paikkansa ja lukijansa. Kaikesta ei tarvitse pitää.

Harlekiinien lukija voi ihan hyvin lukea muutakin erilaista, vaikka... Hemmingwayta tai 1700-luvun ranskalaista kirjallisuutta.

Ihan sama. Pääasia, että nauttii lukemastaan. Harlekiinit ovat viihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta luen kyllä ihan kaikkea, kotimaista, sekä ulkomaista. Anna-Leena Härkönen on suosikki. Minna Canthin näytelmiäkin on tullut luettua, ja Waltaria.

Ulkomaisista olen hurahtanut Dan Browniin. Klassikoista Ibseniä on kokeiltu (Nukkekoti) ja John Irvingiä (Kaikki isäni hotellit).

Aina ei jaksa lukea kovin raskaslukuisia kirjoja, ja kesäpäivänä kevyt ja helppolukuinen harlekiini on paikallaan. Etenkin erotiikkaharlekiini.

Mulla oli niitä vanhoja säästössäkin laatikkotolkulla. Muuttoa ennen lukaisin vähän matkaa yhtä ja heitin kaikki paperinkeräykseen. Huonosti kirjoitettua roskakirjallisuutta ja se romantiikkakin oli tosi naurettavaa :). EN kyllä kehtaisi enää...

oon ihan toivoton romantikko (kirjoissa) sekä herkkä ja tunteellinen ja mä luen todellakin harlekiinejä. Luen kyllä melkein kaikki kirjat ja lehdet mitkä osuu käteen, poikkeuksena joku MikroBitti tms..

Anoppinikin luki yhden viimeeksi meillä käydessään! On yli 60vee...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat