Vierailija

Siis niin, että mies tiputetaan pois kuvioista ja pidetään se lapsi, vaikka mies olisi halunnut olla osa lapsen elämää.

Yksi nainen on tehnyt saman jo useammalle miehelle. Hän myös tunkee perhe-elämäämme. Haluaisi ottaa siis kaikki ruusut itselleen ja jättää risut muiden kannettaviksi noin ajankäyttöämme ajatellen. En siis pelkää, että mieheni olisi hänestä kiinnostunut, mutta ärsyttää että tungetaan esim kylään kun toisilla on viikonloppulounas ja odotetaan valmista ruokaa itselle ja lapsillekin eikä vastavuoroisesti koskaan olla tarjoamassa mitään heillä.

Tämä kuvio on selvinnyt minulle nyt. He eivät siis "asu" kotonaan, vaan vuoronperään toisten perheellisten nurkissa. Olisi pitänyt miehensä varsinkin kun on jo hylännyt useampia... Sitä vartenhan perhe on, että yhdessä nautitaan ja sen jälkeen tehdään yhdessä niitä epämielyttävämpiäkin hommia kuten esim tiskataan ja siivotaan. Hän ottaisi vain ne lounaat...

Kommentit (13)

laittaa ruokaa vain itselleen ja lapsilleen. Jos menen hänen luokseen, niin eihän siellä viihdy, kun lasia vettäkin saa pyytää ja kahviakaan ei ole tarjonnut kuin pari kertaa.

Kehuu vielä, että olipas mukavan helppoa kutsua itsensä taas sen ja sen luokse viikonloppuvierailulle. Miehistään sanoo vain, että ei enää kiinnostanut se mies, vaikka mies ei tehnyt mitään ikävää (väkivaltaa tms). Kun kiinnostus lopahtaa, niin hän katsoo oikeudekseen jättää miehet maksajan rooliin ja omii lapsen itselleen. Miehet on lempannut jo pikkulapsivaiheessa niin, että he eivät niin herkästi ole olleet vaatimassa oikeuksia omien lapsiensa suhteen, kun äiti imettää ym.

ap

ovat joskus olleet parisuhteessa keskenään????

Monethan vaan tekee lapsen, miksi siinä pitäisi sitten ryhtyä jotain virittelemään, jos kumpaakaan ei kiinnosta?

Usein isyys on sitäpaitsi tuntematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Menkää yhdessä ulos syömään joskus.

Jos taas rahasta on pulaa, niin meette tän luokse ja pyydät laittamaan jotain mitä hän osaa. Tai keskustelette mitä ruokia hän tykkää laitata ja sitten sujuvasti kutsut itsesi hänen luokseen kylään niin hän voi opettaa sulle miten se ruoka tehdään. :)

Tarjoudut vaikka auttamaan ensi alkuun mutta sitten jutustellessa et teekään mitään erityisemmin, sillä ethän tiedä missä mitäkin on hänen asunnossaan. ;)

Tai sitten otatte tavaksi käydä sunnuntaisin lounaalla jossai mummolassa

tai ulkosalla oman perheen kesken tai teille tulee jotan sukulaisia aina sopivasti (muka) et hän ei mahdu kylään, ja alat kutsua tätä aina sen lounaan tai jonkin sopivan ruoan jälkeen klo silloin ja silloin siihen ja siihen asti että ehditte seuraavaan harrastukseen tai toimeen taas sen jälkeen, niin eivät jää roikkumaan.

Plus itse olen näitä "lounaan ottajia" tosin aviopuolison kera, mutta en vaan jaksa laitata koskaan mitään, enkä oleta muiltakaan mitään kahveja edes koskaan, mut aina ne laittaa... itse olen huono emäntä, yritän muistaa tarjota jotain tai kutsua josksu syömään, mut sitten olen ne kerrat polttanut ruoat pohjaan tai mokannut tarjoilut ja kaikki jotenkin tosi nolosti, joten en vaan jaksa.

Mut onneksi ystävät ovat oppineet, että meillä SAA mennä vapaasti kaapille

ja alkaa laittaa itse sitä ruokaa tai kahvia, meillä on aineet hommattu valmiiksi.

Minä vahdin ja viihdytän sillä aikaa meidän kaikkien lapsia tai autan ja miehet vahtivat lapsia jne, se toimii paljon luonnollisemmin kuin että leikkisin keskiluokkaista superemäntää.

Toki raskaus voi olla yh:kin vahinko siinä missä avioliitossa elävällekkin. Itse pidän aborttia moraalisest tuomittavampana kuin yksinhuoltajuutta, sekä sitä että isä hylkää lapsensa.

"yksinhuoltajan identitetin vuoksi". Tai identiteettikriisin vuoksi? Tämä koskee siis osaa yksinhuoltajista, jotka ovat yksinhuoltajia huonoista/harkitsemattomista syistä johtuen.

hylkää lapsensa, mutta miksi ette tätä paheksu. On paljon harvinaisempaa että äiti estää tapaamisia ja itse asiassa jos näin käy isä voi kyllä hakea tähän muutoksen. Ja harva nainen haluaa olla yh, useimmile on vain käynyt niin. Esim. mies on jättänyt tai on ollut pakko erota kun liitos väkivaltaa, alkoholismia tms. Kumma kun kaikkia on aina naisen syy ja miestä ei ikinä syyllistetä!

tosin lapsia on vain yhdelle miehelle.

Ei kannata alkaa liikaa toisen valintoja alkaa moralisoimaan, vai pitäisikö huonossa tai kenties jopa vaarallisessakin suhteessa pysyä väenväkisin vain siksi, ettei maailmaan tulisi lisää yksinhuoltajia perheellisten auvoista elämää häiritsemään?

Pakkoko sun on kaveriasi teille pyytää, jos noin ärsyttää? Itse käyn joskus lasten kanssa kavereiden luona syömässä ja yleensä kyllä vien itsekin jotain. Meillä olemme harvemmin, koska tilat paljon pienemmät lasten leikeille. Ja ihan vain siksi kyläillään, että kaipaan ystäviäni ja aikuisseuraa. Koskaan ei tungeta mihinkään kutsumatta.

Tunnen minäkin pari yksinhuoltajaa, jotka eivät ole oppineet keskustelemaan tasavertaisesti toisten aikuisten kanssa ja siksi omivat lapsen itselleen.

Heillä ei tunnu olevan mitään käsitystä siitä, että toinen (ystäväkin) on nähnyt vaivaa heidän eteensä. Eivät osaa olla vastavuoroisia. Lastenhoitoapua saattavat osata antaa, jotta saisivat omankin lapsensa joskus hoitoon, mutta siihen se sitten jääkin. Mitään hauskaa aikuisten välille he eivät osaa kehitellä. Eivät osaa olla vieraanvaraisia. Tylsiä ihmisiä.

Sitä ei oikeuta sekään, että ei halua elatusta lapsen toiselta vanhemmalta. Olet jo hanunnut sukusolut lasta varten, joten ole valmis jakamaan myös lapsen vanhemmuus, AINA jos ei ole kyse lapsensuojelullisista syistä. Yheishuoltajuutta!

Samaa vahinkoa ei pitäisi toistaa. Pitäisi katsoa peiliin. Suhteen olisi oltava vakavammalla pohjalla ennen raskaaksi tuloa. Jotkut saavat lapsensa niin epämääräisistä suhteista, että hyvää päivää vaan!

...että nykyään moni nainen eroaa helpolla. Eli siis haikailevat sitä omaa aikaa ym., jonka toki ymmärrän, mutta varjoon jäävät lapset, joilla ei sitten välttämättä ole kontaktia isäänsä ollenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat