Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

läimäisee tuuletusikkunansa kiinni, kun siellä tupakalla käyt?

Minä olen se sauhuttelija sori.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jumalattoman pahalle. En todellakaan halua haistella sitä kotonani. On todella ajattelematonta polttaa paikassa, jossa savu häiritsee muita. Kyllä, myös parvekkeella, jos kyse on säännöllisestä häirinnästä. Ei minua häiritse, jos kerran kesässä alakerran parvekkeelta tulee savua, mutta jos hyvän tähden joka ilta ketjussa niin, ettei voi omassa kodissaan helteelläkään tuulettaa...

Eli todellakin, olen se, joka laittaa ikkunan kiinni. Turha loukkaantua " mielenosoituksesta" , kun itse on ainoa typerä koko kohtauksessa.

paitsi naapurin ei tarvitse laittaa ikkunaa kiinni kun menen hieman edemmäksi ettei sauhut mene naapurin ikkunalle... kerrostalossa tietysti eriasia

Olen itsekin polttanut ennen, kunnes tajusin miten ääliömäistä touhua se on. Todellinen herätys tuli siitä, kun kuulin erään muutamaa vuotta vanhemman tuttuni sairastuneen keuhkosyöpään. Jotenkin olin siihen asti ajatellut, että sairastuminen tapahtuu vasta ihan vanhana, joten mitä väliä. En halua lasteni menettävän vanhempiaan aikaisemmin jonkun turhanpäiväisen tupakan polton takia. Haluan olla heidän tukenaan niin kauan kuin mahdollista. Lopetimme mieheni kanssa tupakan polton puoli vuotta sitten ja voin vannoa, etten enää koske tupakkaan. Oletteko ajatelleet miltä tuntuisi sairastua vaikkapa todella kivuliaaseen nivelreumaan, jonka suurin aiheuttaja on tupakointi? Minä pelkään, että olen jo ehtinyt aiheuttaa itselleni jonkun parantumattoman sairauden, koska rintaani ja kaulaani " polttelee" joskus. Vihaan itseäni, että saatoin olla niin idiootti, että poltin vuosikausia. Miettikää rakkaat kanssasisaret onko tupakointi kaiken tulevan tuskan arvoista? Kestäisitkö nähdä lastesi kyyneleet sairasvuoteellasi ja voisit siltikin olla sitä mieltä, että tupakointi oli tärkeämpää kuin terveys?

ettei haittaa vaikka käryttelisikin. Itse en polta todellakaan, mutta jos joku haluaa terveytensä/ulkonäkönsä/rahansa sauhutella ilmaan, niin anti mennä vaan...

ja ihan syystä: en halua että kodissani haisee tupakka.

Ja vielä vuosi sitten poltin itsekin kuin korsteeni, en tosin sisällä enkä parvekkeellakaan, mutta kuitenkin. Nykyisin kun näen jonkun tupakan kanssa niin tunnen lähinnä sääliä. Aika naurettavan näköistä pötkylä käsissä. Luojan kiitos pääsin irti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat