Vierailija

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

tuntuu hullulta, että hämeenkadulta voidaan joku väkisin ottaa autoon.

1. Tuossahan meni aika paljon aikaa ennen kuin poliisi alkoi tutkimaan tapausta kunnolla. Ja ne " silminnäkijät" olivat luultavasti kännissä eivätkä pysty muistamaan yhtikäs mitään, vaikka jotain epäilyttävää olisikin sattunut.

2. Jos kaappaajat ovat olleet isokokoisia ja vahvoja miehiä, niin helpostihan he ovat voineet napata likan mukaansa, joka on vielä kaiken lisäksi kännissä ja joka ei ehkä ole pystynyt/tajunnut tekemään vastarintaa.

3. Silminnäkijä on saattaa olla ollut mukana kyseisessä autossa ja vasta nyt uskaltanut avata suunsa. Ei siis ole itse kaappaaja.

4. Silminnäkijä on voinut vasta nyt muistaa asian, kun tuo musta auto tuli ilmi (tämähän tuli vasta äskettäin, olikohan se nyt viime vuonna, ilmi). Jos on vaikka asunut ulkomailla pidemmän aikaa tms.

5. Yksi mahdollisuus on myös sekin, että Raisa on itse mennyt autoon vapaaehtoisesti, koska halusi päästä sinne kotibileisiin poikaystävänsä luokse.

6. MUTTA Raisan oli määrä palata sinne Casablancaan ja odottaa poikaystäväänsä, jonka piti hakea likka klo 1.00. Sitä Raisa ei tehnyt.

7. Autoa etsitään myös Ruotsia myöten. Noita jenkkejä, kun ei Suomessa ole mitenkään paljoa ja varsinkin, tuo auto, mitä etsitään, on aika harvinainen.

Noi museoautot on sellaisia, että niillä saa ajaa tietyn määrän vuodessa, olikohan se nyt 30 päivää tms. Ja lopun aikaa ne makaavat esim. tallissa.

Poliisi on tutkinut pari tuollaista autoa, mutta ne olivat väärät. Ja yksi mahdollisuus on, että tuo auto ei ole ollut ollunkaan Suomen rekisterissä vaan Ruotsin.

Vierailija:

Lainaus:

5. Yksi mahdollisuus on myös sekin, että Raisa on itse mennyt autoon vapaaehtoisesti, koska halusi päästä sinne kotibileisiin poikaystävänsä luokse.

Koska poliisi on ilmoittanut auton merkiksi kaksi eri merkkiä ja jenkkiharrastajat ovat sitten päätelleet auton olleen se toinen. Mutta tossa on sekin ongelma, että hyvin moni jenkkiharrastaja tuunaa noita autojaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat