Vierailija

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laskostan pyykit tosi tarkasti ja vuodevaatteet silitän/mankeloin aina. Lakanoiden+pyyhkeiden ja vaatteiden taitokset on mentävä tietyllä tavalla :)

Lisäksi astiakaappi on tiptop: lautaset, lasit ja mukit eivät ole " sinnepäin vaan justiinsa" .

Ehkä nämä voi neuroottisiksi piirteiksi laskea, koska jos joku toinen viikaa vaatteet tai tyhjentää astianpesukoneen, niin yleensä laskostan pyykit uudelleen ja oikasen rivit suoriksi astiakaapeissa.

En tiedä mistä moinen nipottaminen johtuu, kun muuten olen aika suurpiirteinen tyyppi.

Eli lakana suoristaa täysin suoraksi ja taitella sijauspatjan alle uudestaan.

Kädellä vielä silotettava lakanan pinta ettei varmasti jää mitään roskia tai mujuja sänkyyn.

En voi nukkua yhtään ryttyisellä lakanalla. Yöllä jos herään ja lakana on mennyt minulta tai mieheltäni ryttyyn pitää se laittaa uudestaan...

Aika rankkaa miehelleni joka ei pääse nukkumaan ennenkuin olen " laittanut" sängyn joka ilta...

astianpesukoneen järjestän uudelleen jos joku muu on sinne astioita laittanut. Työpöytääni tai edes työhuoneeseeni ei kosketa. Huomaan heti jos joku on liikuttanut yhtäkään kirjaa.

Mun mies on todella just sellanen, et ovet pitää tarkastaa, ja kun kaupassa käydään, niin hän vahtii koko ajan, et missä on mun lompakko/puhelin/avaimet. Lisäksi " järjestelee" kamoja niin, että mulla ei ole harmainta aavistusta missä mikin on. Rasittavaa!

paidan saumat pitää olla suorat ja niihin ei saa jäädä kuivatuksesta mitään " niippoja" tai nipsun jälkiä. Pesen vaatteen aika uudestaan! Oon ollut samanlainen lapsesta asti. Mikään ei saa " tuntua" . Äiti käskeekin (jos joskus sattuu pyykkejäni pesemään) tulla ite ripustamaan omani kuivumaan. Ja miestänikin opastan jos on laittamassa pyykkejä joskus harvoin kuivumaan että mun vaatteille et sitten tee niin ja niin.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat