Vierailija

Täällä tunnutaan hyökkäävän heti abortin tehneen kimppuun.

Milloin siis on hyväksyttyä abortti tehdä?

Ja kuinka moni teistä on oikeesti ollut tilanteessa jossa raskaus ei ole niin sopiva elämäntilanteeseen vaiko onko kaikilla pelkkää " abortti on murha" - mielialaa?

Kommentit (28)

Vierailija:

Lainaus:

Mut ketään ei voi vaatia ihmisiä tekemään samoin ku mitä mieltä ite on! Menkää itteenne ja miettikää! KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN!

Kuule kun ihmiset on aina jostain sun kans erimieltä ja sä teet silti omat ratkasus ja valintas - sulla on myös vastuu valinnoistas - ja miks edes välität muiden mielipiteistä jos omas tiedät?

Tähän maailmaan kun mielipiteitä mahtuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli näitä tapauksia, joissa ei oteta mitään vastuuta ehkäisystä vaan pistetään paljaalla menemään kerta toisensa jälkeen. Varmaan kaikki muut mahdolliset syyt aborttiin hyväksyn, mutta en tätä.

jouduin silti tilanteeseen, jossa päädyin abortin tekemiseen. Oli erittäin raskas päätös, mutta ehkäisy petti, eikä lapsen isä halunnut lasta, koska ei siinä vaiheessa enää seurusteltu. Itsekin hieman mietin, että miten jaksaisin yksin kolmen alle kouluikäisen kanssa. Peruin jo kerran minulle varatun toimenpideajan, mutta varasin sitten uudestaan, kun näin miehen epätoivon. Jos olisin pitänyt lapsen, niin mies olisi luultavasti tehnyt itsemurhan. Hän oli siis todella pahasti masentunut muutenkin ja tämä juttu pahensi tilannetta entisestään. Mutta itse olen aborttia katunut hiljaa mielessäni lähes jokainen päivä... En luultavasti tekisi sitä, jos saisin ajan takaisin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

En osaa sanoa muista kuin omasta kokemuksestani. Ennen en hyväksynyt aborttia, mutta kun omalle kohdalle sattui, sitä joutui avaamaan silmänsä uusille asioille...

T; Raskauden keskeytyksen kokenut vauvan vakavan sairauden vuoksi... Oli elämäni raskain kokemus;(

lapsi olisi pahasti vammainen.

Ymmärrän toki että abortteja tehdään muistakin syistä, mutta tällöin lääkärien pitäisi ensi sijaisesti tarjota adoptiota.

- vammainen sairas lapsi

- raskaus joka on vaaraksi äidille

- jos äidin elämäntilanne on sellainen, ettei siihen sovi lasta

- jos äidistä tuntuu, että haluaa abortin ihan minkä syyn vuoksi tahansa niin abortin hän voi tehdä, on hienoa että meillä suomessa on tällainen mahdollisuus, sillä on maita jossa abortti on kielletty ja siellä tehdään abortteja ihan itse joissa kuolee se äitikin, jokaisen naisen oikeus on päättää pitääkö vai ei sen lapsen jota odottaa

itse en ole tehnyt aborttia ja toivottavasti en koskaan joudukaan, sillä se vaikuttaa erittäin rankalta jutulta ja henkilökohtaisesti tekisin sen a) raiskaus b) vammainen ja todennäköisesti c) jos raskaus olis mulle vaarallinen

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat