Vierailija

Kommentit (13)

oli pakko päästä tarkistamaan ollaanko voitettu yhet liput arvonnassa ja oltiinhan me : ) muuten en vapaapäivinäni tähän aikaan ole hereillä mut työaamuina(onnex harvoin) nousen 6.50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pienin heräsi ja alkoi pyöriä sängyssään. Pian herätteli jo muitakin.

Ennen kahdeksaa olin kahvinkeittopuuhissa, lapsilla jo leikit päällä.

Nyt lomalla on yleensä nukuttu hieman pidempään.

Yleensä nukkuu kyllä peräti puoli kuuteen asti. Herää aina aikaisin aamulla riippumatta nukkumaanmenoajasta, jos laitetaan myöhemmin nukkumaan niin on aamulla puoli kuudelta herätessään äkäinen kuin ampiainen. Minä nukkuisin kahdeksaan asti, jos saisin valita.

esikoinen alkoi itsemään sängyssään. On tyypillinen heräämisaika, jompi kumpi lapsista aina herää.. Nykyisin tosin vuorotellaan miehen kanssa kumpi herää.

kun lapsi heräsi. Mentiinkin yhdessä köllöttelemään ja nukahdettiin uudestaan. Sitten taas 8. 30 postin tuloon. tehokas tuo kesäjakaja kun posti on joka aamu yhdeksään mennessä tullut.

Viimeistään noihin aikoihin herään yleensäkin, usein jo himpun aikaisemmin, ja miltei aina neidin tarinointiin.

Rytmi voi kohta muuttua, vauva syntyy kuukauden sisällä.

6:50 nuorimmainen heräili sängyssään. Tavallisesti herään, samasta syystä, puoli seitsemältä, joten tänään sai nukkua hiukan pidempään :)

Lapsi nukkuu vielä. Oon nyt lomalla, niin heräillään milloin huvittaa.

Kun olen töissä, heräillään siinä kahdeksan maissa. Työ alkaa klo 9.05 ja tunti riittää aamutoimiin ja matkaan hoidon kautta töihin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat