Vierailija

Erottiin poikaystäväni kanssa 1,5 kuukautta sitten...hänellä oli toinen nainen...nyt ollaan jo pystytty asiasta keskustelemaan ja pientä toivon kipinääkin jatkamisesta olisi näköpiirissä..

Hän on todistellut ja kertonut ettei mitään sänky juttuja ole kenenkään kanssa ollut..Uskon toisaalta kyllä sillä ollaan seksiä harrastettu tässä eroomisen jälkeenkin monet kerrat ja ilman mitään suojia..Tuskimpa hän niin vastuuntunnoton olisi että olisi minun kanssa seksiä harrastanut, mikäli olisi jonkun toisen kanssa sängyssä ollut..tiedä häntä, mutta uskon että näin on..

Tänä aamuna kuitenkin kun hain lehden oli pakko kurkata hänen autoonsa sisälle, otin siis avaimet ja löysin autosta klamydia/tippuri testi-moniste lapun..Että kertokaas nyt te kaikki mulle mitäs tämä sitten tarkoittaa...taasko menin lankaan?

Ei kai klamydia/tippuri tartu mistään muusta kuin sukupuoliyhteydestä vai olenko väärässä????

Ja miksi olisi sitten edes ajatellut testejä jos ei ole kenenkään muun kanssa seksiä harrastanut???

Kyllä taas meni kaikki matalaks..harmittaa niin paljon..mikäli taas uskoin...Kertokaahan mulle miten asian laita nyt sitten onpi?

:-)

Kommentit (20)

jokaisen ihmisen pitäisi säännöllisesti tarkastuttaa onko hänellä sukupuoli tauteja

On erittäin epätodennäköistä (jokseenkin kyllä mahdollista) saada sukupuolitauti jostain muusta kun yhdynnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voihan olla että se toinen nainen on sanonut ettei harrasta seksiä ennen kuin mies on käynyt testissä. Tai sitten sillä naisella on ollut jokin tauti ja siitä kauhistuneena mies on rynnännyt ottamaan asiasta selvää ennen kuin on hommiin ryhtynyt. Voi myös olla että kun mies sanoo ettei ole ollut seksiä, se tarkoittaa ettei ole ollut loppuun asti vietyä yhdyntää - kaikenlaista muuta on voinut olla ja sen takia meihellekin tullut pelko mahdollisesta taudista.

Toisaalta..kyllähän itseään testata muutenkin voi mutta ihmeellistä mun mielestä kuitenkin...

Miksi sitten enään haluaa minua ja minun kanssa olla kun kerta " ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella" ???

Ette usko kuinka taas on paha olla.. :¨((

eikös se justiin ole tuon sananlaskun pointti.

Kokeiltu on ja kamala tautiepäily/pelko kaupanpäälle, ehkä mies kokee että sinkkuelämä ei todella ollut häntä varten.

voi hyvinkin olla että noin vastuullinen ja panikoiva mies ei ole eron jälkeen ketään pannut, kun jo eron syy eli toinen nainen aiheutti tautiepäilyn. Ja varmasti käyttivät kumia hekin, miehesi ei vaan ole luotu irtosuhteisiin.

todella että mies olisi ollut panematta sitä toista? Olet aika sinisilmäinen kyllä. Ja joo, kyllä ne voi panna sekä ykköstä että kakkosta paljaalla (tarkoitan siis sitä toista ja sinua) ilman omantunnontuskia. Ehkä hänelle kuitenkin tuli lopulta pieni pelko (tai oireita), ja päätti mennä testeihin. Kehoittaisin sinuakin käväisemään terkkarilla otattamassa klamydia/tippuritestin.

Voi olla joo..Täältä on kait turha hakea mitään keskutelu seuraa kun muutamat jaksaavat piikitellä ja nokitella turhanpäiten..

Kiitos kuitenkin tsemppaavastakin avusta :-)

Jos kerta ero on tullut toisen naisen eli pettämisen takia 1,5kk sitten, totakai miehelläsi voi siitä olla tauti, eikä hänen välttämättä olekaan tarvinnut muita höylätä välissä tippurisella vehkeellään. Paitsi ap:ta, jolloin kyllä olis hyvä käydä testeissä sinunkin.

Ero toisen naisen vuoksi ja uskoo ettei mies ole sitä pannut.

Käy testeissä ja jos ei ole tautia niin hänen uskonsa vahvistuu ettei ole vierasta pannut.

Haloo - pienellä osalla on mitään tauteja. Jos on tollainen lappu löytynyt niin jotain oiretta on ollut. Kukaan nainen ei kerro miehelle että mulla on ehkä tauti tai että on tauti jos on kiimassa vaan nai nai ja nai.

Ehkä sun luonne tai pillu on parempi kuin sen toisen naisen ja jos olet jo antanutkin " eronne" jälkeen olet varma pano. Mies jatkaa vieraissa käyntiä koska annat anteeksi. Näitä vastaavia tapauksia on pilvin pimein.

Se on niin jännää ettei se jälkeä jätä jos vierasta ottaa, jos siihen pystyy kerran niin pystyy toisenkin.

Nimim. Kokemusta on (olen pettänyt miestäni) vieraasta ja useista vieraista kas kun hoksasin ettei sitä päältä päin huomaa jos nautiskelee.

kun kävin silloin läpi sen tuskan ja totesin silloin et on varmaan ollut sängyssä tämän tytön kanssa jonka takia erosimme..ei se periaatteessa niinkään paljoa kiinnosta ja sen olen jo läpi itsekseni käynyt läpi, mutta kun tässä ollaan jo noin 3 viikkoa oltu tekemisissä mutta kuiteskin oltu eri aikoihin baareissa ja niinpäin pois niin olisiko hän nyt sitten kuiteskin tälläkin välillä jotakin tehnyt kun olemme uudelleen olleet tekemisissä..???

Siitä lapusta vielä sen verran että siinä luki Klamydia ja- / tippuritesti ohjeet tai jotain selllasta.. ja jotain oli kynällä siihen kirjotettu...oisko sit ollu aika ja päivämäärä..munkin mielestä outo lappu...kun mies ei todellakaan hoitoalalla työskentele että...outoa...

Soitin äskön hänelle ja sanoin että menen testeihin, kun olen kuullut että hän olisi ollut jonkun muun kanssa sängyssä..oli pakko pikkuvale päästää..tässä on petetyn keinot...pikkuvalheet, jotta sais ees jotain selkoo..

Hän sanoi että mene vaan testeihin ja väitti kiven kovaa ettei kenenkään muun kanssa ole sängyssä ollut..puhuin koko aika asiallisesti ja totesin että menen varmasti..

Puhelun loputtua nousi kuitenkin kiukku ja sanoin että voit hakee tänään sitten loputkin tavaras..hän totesi että haluaa jutella ja etten puhuisi nyt hölmöjä???

Oon sitä mieltä että uudelleen ei voi aloittaa jos pöytä ei ole kokonaan siistitty.. ja sitä se nyt ei todellakaan ole...luulisin.... :¨((

Oon kait sit niin kiltti...Just kun luulin ettei mikään sellanen satuta niin taas ihan murtunu ja rikki..

kaikenlisäks viä eilen kysyi et huolisinko hänet takasin..Olihan meillä asuntokin varattu joka valmistuu vasta syksyllä..ottaa sekin päähän kun oli jo valinnu matskut sinne, eikä mikään tunnu nyt sitten yhtään omalta, kerto eilen kun kysyin ja että haluaa että muutan sinne niinkuin oltiin silloin hyvinä aikoina sovittukin.

Soitin sille äskön ja sanoin et kuulin et ois ollu jonkun muun kanssa niin ei myönnä..sanoin meneväni testiin ja hän sanoi et mee vaan..Lopuks alko niin ottaan päähän et sanoin et hakee loput tavaransa pois tänään..ei suostunut siihen vaan halus jutskata..Mitä hemmettiä mä teen?? Ja mikä Hemmetin AP :DDD

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat