Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

huomenta!

Kommentit (9)

Ei ole tärpännyt sen ultra-ajan kanssa. Kai tässä sitten täytyy kärvistellä se kaksi viikkoa,että saa jotain tietoa siitä,että missä mennään.

Mä olen kyllä aika taitavasti välillä onnistunut vakuuttamaan itseni siitä,että kyse olisikin väärinkäsityksestä tai jostain...ja sitten taas iskee epätoivo ja kaikki vaan itkettää. Tälläistä tunteiden vuoristorataa en ole kokenut kyllä koskaan ennen!

Mieskin taitaa olla aika ihmeissään mun mielialan vaihteluista. Mies ei halua surra vielä mitään,ennen kuin saadaan tarkempaa tietoa asiasta. Ihan hyvä asenne varmaan,mutta ei nyt onnistu multa tässä tilanteessa.

Muutenkin tuntuu,ettei ole oikein ketään,jolle näitä huolia voisi kertoa,mies tosiaan haluaa odottaa jatkotutkimuksia,äiti on huolesta suunniltaan jo tän asian takia,niin en sitten viitsi enempää rasittaa sitä mun huolilla. Kaikki kaverit on joko raskaana tai heillä on pieni vauva,jotenkin tuntuu,ettei heillekään voi näitä asioita koko aikaa jauhaa...

No nyt alkaa taas itkettää kaiki,vaikka olen koko päivän ollut ihan iloisella mielellä.

...meinasin jo peruuttaa koko tän viestin,kun tästä nyt tuli taas vähän tälläinen surullinen,ei ole tarkoitus tartuttaa tätä surullista mielialaa kaikkiin,no ehkä moni ei tätä edes lue,kun tää on täällä pinon viimeisenä...

Himpula 21+0

P-M: Onnea hyvin menneelle r-ultralle! :) Aikas kalliin kuuloinen tuo 250 e ultrasta, huh! Siis oliko se 4D-ultran hinta?

Nimiä oli täällä pohdittu.. Pojalle kamalan vaikeeta keksiä nimeä, en ole vielä aloittanutkaan. Tytölle jostain syystä paljon helpompaa. Veikkaan, että meidän huushollissa nimi päätetään vasta lähempänä loppusyksyä.

Mulla on pakkanen täynnä mansikoita, soseita ja hillopurkkeja :) Kaikkea en itse ole kerännyt, vaan tuttava toi mukanaan purkkeja läjäpäin, kun häneltä jäi yli/ei saa kaikkea syötyä itse. Mulle kelpaa! Pitää varmaan vanhempien luota kerätä vielä herukoita ja vattuja, ja jos syksymmällä tulisi omenoita. Voi sitten talvella tehdä piirakkaa ja mässätä. Ja omena-kanelihillo paahtoleivän päällä on niiiiiiin hyvää :)

Vaakaan en uskalla ees mennä.. Täälläkin maha kasvaa. Tänään ollut aika kovia vihlontoja alavatsalla, toivottavasti liittyy vain tuohon mahan venymiseen.. Tai johonkin vastaavaan.

Mutta löpinät seis ja lepäämään töllön ääreen! Mukavaa iltaa joulumammat!

G ja g 17+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taas sataa!

Tänään taidetaan pitää ikea päivä, jotain pientä hankittavaa ja sitten käydään koko perhe siellä syömässä, kaksi lapsista pääsee leikkipaikkaankin ikänsä puolesta..Ikea on siitä kiva paikka, että sinne tykkää AINA mennä kaikki.

Nimistä, meillä kanssa ollut jo jonkin aikaa nimi tytölle valmiina, mutta pojalle ei keksitty sitten millään, kaikki hyvät oli jo menny tuttaville, no jos uskominen on ultraan, niin pojan nimeä sitten tarvittaiskaan.

ponnari ja itu 19+4

Eilen sain minäkin jonkin spurtin miettiä nimiä ja vaikka ei nyt ihan päätettykkään vielä niin pari hyvää ehdokasta löydettiin kumminkin =) Lopulliseen päätökseen pitää nähdä miltä herra näyttää! Onko muuten teillä millanen tapa, laitatteko heti sairaalapapereihin sen " oikean" nimen ja muutenkin alatteko heti kutsumaan oikealla nimellä?

Meillä on aina omat nimet sairaalaa varten ja se oikea yleensä on meilläkin tiedossa vasta päivää ennen pappia ;D

Himpulaa minäkin mietin tässä juur eilen että jokohan on tärpänny ultra-aika muualta?? Toivottavasti!!

Piitu-Miinalle..täällä Turun seudulla 3/4D maksaa suunnilleen 130-160¿ paikkeilla...aika hurjalta kuullosti tuo 250!!! Ei ne sentään ihan noin hienot laitteet pitäs olla =O Tai ei minust ainakaan nyt niin erikoista ollut että moista maksasin..hui!

Eilen olin kovin kipeä paikka tuolla liitoksissa, oikeen vihlas aina kun käveli, nooh hyvä syy istua vaan sohvalla ja mies passas ;)

masu 21+4

Meillä aika alkuraskaudesta tytölle nimi, vähän vahingossa. Huomattiin vaan, että kummatkin tykätään yhdestä nimistä paljon ja se sopiikin kuin nakutettu meidän katraaseen.

Pojan nimi alkaa muotoutua pikkuhiljaa. No, tasan viikon päästä ehkä selviää tarvitaanko sellaista :)

Vahva tunne mulla on, että vauvalla olisi kaikki hyvin. Sitten tuo tunne alkoikin vaivaamaan, että meneekö sinne ultraan liian varmana asiasta ja sitten tuleekin suuri järkytys... Mieskään ei pääse mukaan. No, eihän sitä voi murehtia. Ja sitten, mä olen niin varma, että vauva on poika. Ja sekin alkaa epäilyttää, un olen " varma" asiasta, ei mulla ennenkään ole ollut " tunnetta" . Taitaa olla vain ultrapaniikkia ;)

Hei tietääkö kukaan, koska vaihtuu esim. Gracon rattaiden värit? Tulee uusi mallisto?

Doshijas 19+1

Aattelin minäkin vielä tälle illalle kuulumiset kertoa :)

Tänään oli neuvola ja kaikki hyvin paitsi hb edelleen laskussa. Aloitin jo edellisen neuvolakerran jälkeen syömään rautatabletteja mut niistä tuli niin oksettava olo, et jouduin jättään ne pois. Pitäis kai koittaa jotain toista merkkiä ettei pääsis enää laskemaan.

Paino oli laskenut kilon, eli nyt ollaan lähes lähtöpainossa! Mut se ei mun kohdalla haittaa, on tota painoa kertynyt sen verran ylimäärästä vuosien varrella. Seuraava neuvola onkin vasta syyskuussa ja sitten ei laskettuun aikaan olekaan kauaa aikaa :)

Äh... torstaina alkaa taas työt..:( Mietin silloin kun jäin kesälomalle, että tuun sitten isolla vatsalla takaisin ja kerron kaikille että vauva on tulossa, mutta pahus mulla mitään isoa vatsaa ole..:/ läskiä vain!

Me oltiin lauantaina tuttavan 50-vuotis juhlissa ja kerrottiin sitten että odotan vauvaa kun ihmettelivät miksi en juo boolia ja viiniä, niin eivät meinanneet millään uskoa, eikä varsinkaan että olen jo näin pitkällä.

Kyllä vähän tympäs.. muttta eipä tuo maha vielä vauvamasulta näytä. Vain läskikasalta joka on työntynyt vähän eteenpäin :/ Että parempia vauvamasu-aikoja odotellessa :)

Mekin miehen kanssa mietittiin vauvalle nimeä kun ultrassa selvisi että tyttö olisi tulossa, mutta siitähän tuli niin kauhea sota että oli pakko jättää " keskustelut" siihen. Täytyy koittaa sitten syksymmällä uudelleen. Taisin joskus mainitakin että meillä on niin erilaiset maut kaiken suhteen että joskus on todella hankalaa päästä joissakin asioissa yhteisymmärrykseen. Olen jo pikkutytöstä asti päättänyt että sitten isona kun saan tytön niin sen nimeksi tulee " se" ja mies ei voinut hyväksyä sitä ollenkaan. Enkä minä sitten puolestaan hänen ehdotustaan koska haluan niin kovasti sitä tiettyä nimeä meidän vauvalle :) Ajattelin että alan pikkuhiljaa kutsua vauvaa sillä nimellä niin ehkäpä mies olisi sitten joulukuuhun mennessä jo tottunut siihen ja hyväksyisi sen ;) Olempas kiero! :)

No joo.. kieroilut sikseen ja nukkumaan! :)

Lauraazia 21+2

kyllä onkin väsyttävä ilma! Mieskin lähti iltavuoroon, mutta jos tän päivän jotenkin saisi kulumaan. ei aina jaksa samoja hommiakaan tehdä ja mihinkään ei pääse, eikä kukaan käy. Valitusta..Onko teillä muilla koskaan yksinäinen olo? mulla on parhaillaan..välillä viihdyn oikein hyvin kotona, mutta välillä on niin tylsää..Onkai se ihan tervettä kaivata aikuista seuraa. Tällä kylällä asuu paljon lapsiperheitä, mutta kukaan ei ole tekemisissä toistensa kanssa. Oikein ÄRSYTTÄÄ!!

Poika nukahti syliin.. onneksi on kuitenkin nämä ihanat lapset ! :)

Sitten muihin aiheisiin.. ;) Masuun kuuluu luultavasti hyvää, liikkeitä tuntuu kyllä joka päivä. seuraava neuvola 10.8. Aika on mennyt tosi nopeasti..huomenna jo rv 21! kohta saa hakea äitiysavustusta. Ajattelin sijoittaa ne rahat käytettyihin rattaisiin. Huutonetistä olen niitä jo katsellukkin. Pakkauskin olisi ihan nätti! mutta noita vauvan vaatteita taitaa olla aika paljon..

Nimestä..nimi olisi pojalle valmiina jos sitä ei kukaan vie ennen meitä! Täytyy pitää se visusti salassa.

Mansikat ja mustikat odottelee poimijaa,mutta tänään ei kyllä voi kun sataa. onko teillä jo mansikat pakkasessa? Täällä jatkuu vielä mansikkakausi jonkin aikaa (kuulemma).

Pojan pottaharjoitukset alkaneet onnistua! huraa! Eilen tuli kakka pottaan seitsämän kertaa :D

Mukavaa päivänjatkoa!

Puolkymppi rv 20+6

Tuntuu, että on ihan valtava jo. Mies kauhistelee tuota minun napaa, että se varmaan pullahtaa kokonaan pois (mulla muutenkin napa ulospäin lapsuuden tyrän vuoksi). Ja painoa on tullut kaksi kiloa enemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa tässä vaiheessa.

Lisäksi olen ihan ylettömän väsynyt, en jaksa tehdä mitään. Jos kävelen, esim. käyn hevosia ruokkimassa laitumella, en jaksa kävellä kuin etanavauhtia takaisin mäkeä ylös. Ja parin tunnin hereilläolon jälkeen olisin valmis nukkumaan taas, vaikka olisinkin nukkunut ihan kunnon yöunet. Ens viikolla pitää mainita neuvolasta tuosta.

En ole vielä käynyt marjoja poimimassa. Lakkoja ei meillä syö muut kuin poika ja mustikat ovat vielä toisissa paikoin raakoja. Mansikoita pitää varmaan käydä ostamassa/poimimassa viljelijältä.

Eilen illalla/yöllä käytiin ostamassa vähän kuivaa heinää, omat homehtuivat seipäille suurilta osin (osa kerättiin kuitenkin, loput poltetaan). Nyt onkin huhuiltava, mistä saisi heinää talveksi. Täytyy varmaan tyytyä säilöheinään, kun kuiva on kortilla näillä korkeuksilla ja varmaan muuallakin.

Marzi ja Mies 21+0

ihana oli herätä kun neiti tuli sanomaan äiti rakas herää miulla on nälkä=)....ja kiitos kovasti sanoi kun oli syönyt...

eilen sitten nimi pohdintaa oli miehen kanssa ja nimi nyt päätetty...jee!

ihana olo kun pikku mies potkii ja kun eilen sil hörpötin et siusta tulee...... se potkas kunnolla masuun tiiä tykkäskö sit nimestään=)

taitaa olla kurja ilma tulossa,mut nautin lämpimästä kaaakaosta kun kahvia en vieläkään voi syödä...

mukavaa päivää ja voi olla että kirjottelen myöhemmin viellä uudestaan!

manja ja " vilperi" 19+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat