Vierailija

.

Kommentit (15)

Kyllähän ne halasivat kovasti, en minään rupeaisi suuteloihin.

Siitä olen samaa mieltä että Millan ilme oli vähän vaivaantunut.

Ja Adella on kyllä todellakin aika paljon narsistin piirteitä. En nyt sano että mitkään diagnostiset kriteerit täyttyy, mutta huh huh miten se sai käännettyä Vapun kanssa asian niin, että läyhääminen on hieno asia. Sanokaa mun sanoneen, Ade ei tule aidosti näkemään että hänen toiminnassa on ollut mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se tyttöystävä vaikutti siltä, että hyväksyi Aden sellaisena kuin tämä oli ollut talossa. Siis onko Ade ollut laivalla risteilyisäntänä? Mulla on ihan sellainen fiilis, että olen ollut jollain niistä risteilyistä..

Ja tuli sekin mieleen, että laivathan ovat hyvin suljettuja työyhteisöjä ja niissä monesti puhutaan pahaa muista työyhteisön jäsenistä ja kyräillään (näin laivalla työskennellyt kaverini kertoi). Eli Ade oli BB-talossa kuin kotonaan.

ja iloisella mielellä se kihlattu tuolla oli.

Mun mielestä Ade käyttäytyi hyvin, tunnusti tehneensä, mitä on tehnyt ja perusteli sen. Psykopaatti? No ei ole. Tavallinen kuolevainen.

selvä homo se on. Pussaamattomuus suorassa lähetyksessä sen todisti. Ja suhde olisi muutenkin huono, sen näki naisen ilmeestä jokainen tarkkasilmäinen äiti-ihminen teeveen välityksellä. Liekö lapsi edes Aden, kun on homo kuitenkin? Kyllä av:lla tiedetään!

Ade kyllä huutelee Mantan perään rakkaudentunnustuksia ja Johanille länkyttää rakastavansa, mutta omaa kihlattua, tulevan lapsensa (? joopa joo?) äitiä ei suutele tai sano muuta kuin moi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat