Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko minulla jokin rasismiin verrattava asennevamma, kun mua alkaa ällöttää, jos joku kertoilee itsestään tietynlaisia juttuja. Esim. vaikka sen, että jättänyt opinnot kesken, haahuillut vuosikausia lyhyissä hanttihommissa ja työttömänä, käy terapiassa siitä, tästä ja tosta syystä (jotka minun mielestäni kuulostavat lähinnä tekaistuilta) ja sitten löytyy vielä muutama harvinainen allergia (vaikka sähkö tms.) ja kenties vielä valoyliherkkyys tai jotain.

Jotenkin vaan tälläisen kaiken kertominen ja kasaaminen saa minut haluamaan juosta karkuun. Jotenkin sellainen kaiken ylikurjistaminen ärsyttää, enkä enää jaksa edes uskoa niihin allergioihin ja inhottaa sellainen, että aloitetaan koulutuksia ja jätetään kesken.

Kommentit (10)

mua säälittää/inhottaa ku esim pikkulapsillakin on kaikenlaisia allergioita ja äidit päivittelee niitä jatkuvasti! (tiedän ettei lapsen vika,eikä varmaan äidinkään!) mä vaan sit aattelen mielessäni että " voi vitsi ku on..." het niinku olis oikeen kivaa järjestää kaikkea paskaa; sairauksia ja muuta. itse kylläkin yhden koulun kesken jättänyt. ja olen huomannut että itseltäni pyrin vaatimaan täydellisyyttä..se ei ole helppoa!!!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi toisten jutut pännii? Onko niillä henkilöillä muuten elämä kunnossa ja se sapettaa? Siis tarkotan että jos joku sanoo että alotti koulut ja lopetti kesken, että tällä henkilöllä menee muuten hyvin?

Isäni on kokenut henkilökohtasen konkurssin, menetti keiken ja masentui. Oli vuosia työkyvyttömänä ja nyt taas tekee työtä. Olen hänestä todella ylpeä ja onnellinen. Toki harmittaa että hän oli vuosia " vaan kotona" mutta ihmisenä isäni kasvoi ja parantui masennuksesta.

En ymmärrä miksi toisten puuhat harmittaa sinua noin. Minä näen tollasen asenteen vammana. Negatiivisuus on asennevamma ja sää tosiaan saatat olla rasisti niitä ihmisiä kohtaan.

En tiedä mitään sähköallergioista, mutta allergiat yleensä vaikuttaa elämiseen. Miehelläni on pölyallergiaa, onko se jostain huuhaata? Kyllä varmaan kaikelle voi altistua.. Aina voi järjestää kaikkea kivaa, mutta onko se sitten vaikeaa jos järjestetään juhlat niin että allergikotkin niistä nauttivat?

Terapaissa käyminen on AINA ihmiselle hyväksi. Aika usein sitä vaan toteaa että masentaa vaikka on pari ongelmaa jotka harmittaa. Itselläni oli alakuloa ja siitä kävin juttelemassa terapeutilla. On se parempi kuin hautoa ongelmiaan ja ajatukset synkkenee kunnes masentuu. Ihmisellä on mielestäni tarve puhua. Jos ei osaa tai pysty puhumaan -veikkaan että tästä ketjusta moni kuuluu ryhmään jokka kuuntelee jotain joka kertoo ongelmistaan ja vaan taputtaa selälle ja seläntakana puhuu henkilöstä paskaa. Sekin on sitä puhumista, mutta kun ei pysty sanomaan mielipidettään niin haetaan ne ihmiset joille voi sanoa oikeasti mielipiteensä ja haukkua yhdessä. Ja se on surullista.

ja sit mä en voi tonne prismaankaan mennä, kun siel on väärä aura niissä halogeenilampuissa... mä voin käydä vain tolla kuttulan kotitilalla ostamassa munia.

Vierailija:

Lainaus:

ja sit mä en voi tonne prismaankaan mennä, kun siel on väärä aura niissä halogeenilampuissa... mä voin käydä vain tolla kuttulan kotitilalla ostamassa munia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat