Vierailija

Ja tosi ärsyttävää, eiks yhtään HÄVETÄ teeskennellä, ken nyt sellaista tohtii harrastaa?

Sivut

Kommentit (61)

että nainen, joka on sinut itsensä ja kroppansa kanssa ei häpeile päästää ääniä, jos siltä tuntuu.

Minä kerran karjaisin ennen ponnistamista (kun siltä tuntui), saatan ääntelehtiä seksin yhteydessä (kun siltä tuntuu), mutta kiroilemaan en rupea (moukka en ole).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ovatko olleet tämän yhden ja saman feikkaajan kanssa, eivätkä ole muuta kokeneet? Miehet eivät siis tiedä, millaista on, kun nainen saa oikean orgasmin ja ei pysty edes liikkumaan.

olen voihkinut orgasmin lähestyessä (jos nyt käsitän oikein mitä sillä tarkoitetaan) sen sijaan orkun aikana en pysty edes hengittämään.

Olen myös sen teeskennellyt (kaikissa yhdenillan tms jutuissa).

Miehen kiroilu kiihottaa vaan lisää, siis seksin aikana.

Kaikissa dokkareissakin tuo ääntely on mainittu yhtenä feikkiorgasmin merkkinä. Ja siis naiset itse kertoneet. Muistan yhdenkin, jossa nainen kertoi, että mitä enemmän ääntä, sitä varmemmin kyseessä on teeskentely.

Vierailija:

Lainaus:

Ovatko nämä feikkaajat sellaisia, jotka eivät ole koskaan orgasmia saaneetkaan ja luulevat, että pelkkä ääntely riittää?

Itse ainakin menen niin " kramppiin" orgasmista, että sellaista ei voi teeskennellä millään ja mies kyllä huomaisi sen heti=)

Vierailija:

Lainaus:

Itse ainakin menen niin " kramppiin" orgasmista, että sellaista ei voi teeskennellä millään ja mies kyllä huomaisi sen heti=)

Huonon seksin aikana olen hiljaa, enkä koskaan teeskentele orgasmia. En ole nuorempana uskaltanut rentoutua täysin ja " mennä virran mukana" ja silloin en saanut kertaakaan kunnollista orgasmiakaan. Paljon energiaa kului siihen, ettei pitänyt " sopimattomia" ääniä tai että muisti jännittää vatsaansa hoikaksi ja näyttää kauniilta... Voi kun olisi tiennyt paremmin!

Nykyään saan mahtavaa seksiä mieheltäni ja osaan itsekin eläytyä siihen mukaan. Voihkin, se tulee luonnostaan.

Teeskentelystä voin kertoa sen verran, että tuskin kukaan koliikkivauvan äiti ottaisi sitä riskiä että vauva herää äidin voihkimiseen, jos voihkiminen olisi teeskentelyä??

Vierailija:

Lainaus:

Esileikin aikana ynähtelee ja huokailee usein, pannessa saattaa huokaista " voi vittu että tunnut hyvälle" tms, ja ennen kun laukeaa kuuluu usein " ei vittu tiiäks, mä saan ihan just" ja sitten ynähtelee ja huohottaa. Mutta ei voihki tosin :)

kuvitella itseäni ihan hiljaa, jos toinen saa mut taivaisiin, äänet vain tulee itsestään, ajattelematta.

Kun saan en myöskään pysty hengittämään saati voihkimaan, niin voimakasta on " kouristelu" =)

Synnytyksissäni olen huutanut/en ole huutanut...

Tosin jos olen huutanut synnytyksen aikana, niin supistaessa, en myöskään ikinä ponnistaessa, kaikki voimat kasattava siihen.

mutta..

minä voihkin/inisen tms esileikin aikana kun tulee sellaisia huippuja kun mies tekee oikeinkin ihanasti, sitten sissäntyöntymisen aikana pidän jotain ääntä kun on kivaa kun vihdoin saan sen sisään, ja siinä sitten ääntelen myös kun alkaa kunnolla panna, tai sitten vaan hoen että panemuapanemua.

Mutta en teatraalisesti voihki ja kilju.

mutta kun tuntuu oikein hyvältä, niin jonkin verran ääntä lähtee sekä naisesta että miehestä.

Se ei ole noloa ainakaan mun mielestäni. Eikä sitä pysty estämään, yrittää voi vaikka puremalla tyynynkulmaa, mutta turhaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat