Vierailija

Olen metsästänyt uudella sylkitestillä ovista enkä saa sillä mitään vihjettä mutta ovisvuoto alkoi tänään.Mitä ihmettä? Toimiiko se vai mitä?

t.nicole70

Kommentit (3)

No nyt olen kokeillut testiä useampaan otteeseen jo ja mitään ei näytä. Olin gynelläkin ja kysyin että näkyykö siellä että ovis olisi ollut ja juu kuulemma siitä oli jo jokunen päivä ....paska laite ja kallis!!!!!!

Minäkin olen miettinyt, että toimiikohan tuo " vekotin" ollenkaan. Menossa kylläkin vasta ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen, joten kaikki on mahdollista - eli ettei ovista tulekaan, se tulee joskus kuukausien päästä tai laite ei huomaa ovista, kun pillerit vasta lopetin.

Aivan selkeät ovis oireet oli kp14 - selästä ja alamahan oikealta puolelta nippaili oikeen kunnolla, kunnon limat tuli sekä " himot" ... ;) Nyt menossa jo kp19, eikä laite vieläkään näytä ovista. Tallessa oli vielä jokunen tikku esikoisen odottelusta, joten testasin kp15 ja kohtalaisen selkeä ovisviiva tuli, kp17 viiva oli jo lähestulkoon hävinnyt. Oletan siis, että ovis oli kp14, mutta sylkitesti ei sitä kertonut... =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaksi kiertoa nyt mennyt ja tikut kyllä ovat näyttäneet oviksen, mutta tuo sylkitesti ei. Ei, vaikka kuinka olen yrittänyt sitä linssiä pyöritellä. Vanhat kunnon tikut siis ovat luotettavammat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat