Vierailija

Synnäriltä sanottiin ettei kiirettä. Mitä , onks tosiaan näin???? ? Mulla ei tunnu supistuksia vielä lainkaan. JÄNNITTÄÄ !!

Kommentit (21)

ensimmäisen jumalattoman kovan supistuksen aikana kuului napsahdus ja lapsivedet menivät ja siitä eteenpäin ne supistuskivut olivatkin sairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tällaista infoa jaettiin 70-luvulla. Nykykäytäntö on eri mutta synnytys on lähellä.

Infektioriski on olemassa ja onhan siinä joku aikaraja milloin pitää syntyä vesien menon jälkeen.

Pakkaa kassis ja ala mennä.

Meillä sanottiin, että ambulanssikyyti on tarpeen jos vauva ei ole kiinnittynyt (jos pää on tukevasti alhaalla, napanuora ei tietenkään pääse luiskahtamaan mihinkään). Napanuoraan kuristuminen muuten on helpompaa lapsiveden kanssa, kun liikuminen on vapaampaa.

Minulla eka lapsi syntyi 27 tuntia lapsivesien menosta. Kivut kovenivat tasaiseen tahtiin ja en silti avautunut. Epiduraali avasi mut lopulta nopeasti.

Muista kuunnella ponnistamisen tarvetta, kun synnytät. Ei ole siis pakko alkaa ponnistamaan heti, kun kätilö antaa siihen luvan. Synnytys menee hienosti, kun keho on mukana.

varoitettiin liikkumasta ettei napanuora kietoudu kaulan ympärille ja siksi ambulanssi

Ensimmäinen lapseni syntyi 70-luvulla.

Mulla on vedet menneet ensimmäisessä vasta ponnistusvaiheessa kun kätilö puhkaisi kalvot lorisi vedet, toinen käynnistettiin ja puhkaistiin kalvot ja viimeinen kalvot puhkaistiin kun synnytys oli käynnissä ja puolen tunnin päästä lapsi syntyi.

Mulla meni lapsivedet ja lähdin sairaalaan. Lapsi syntyi 5½ vuorokauden kuluttua. Eli ei se synnytys kovin lähellä välttämättä ole.

Ambulanssilla tai makuuasennossa mennään sairaalaan vain silloin, jos lapsen tiedetään olevan perätilassa, tai jos lapsiveden kanssa tulee ihan kirkasta verta ja paljon.

Vierailija:

Lainaus:

tällaista infoa jaettiin 70-luvulla. Nykykäytäntö on eri mutta synnytys on lähellä.

Infektioriski on olemassa ja onhan siinä joku aikaraja milloin pitää syntyä vesien menon jälkeen.

Pakkaa kassis ja ala mennä.

Lopetan tänä palstailun tällä erää ja alan keskittyä suureen koitokseen. Nyt nippaa jonkin verran ristiselän kohdalla. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Meillä 15min ajomatka synnärille. Nopeasti sinne päästään ;) IHME, miksi ei mitään kipuja ilmaannu ??? Vai tuleeko ne sitten rytinällä kuin salama kirkkaalta taivaalta ?

sairaalassa tosin odottelin niiden alkua... ja ihan hyvillä mielin ottivat vastaan. Tosin toinen, ja oli supistellut pitkään aiemmin, joten ajattelivat että se tulee sitten rytinällä kun on tullakseen. Ja niinhän se sitten 12 tunnin päästä tulikin rytinällä... :) Niin ja sairaalassa ehti mennä vedet toistamiseenkin, kun tuo eka vedenmeno oli korkea.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä 15min ajomatka synnärille. Nopeasti sinne päästään ;) IHME, miksi ei mitään kipuja ilmaannu ??? Vai tuleeko ne sitten rytinällä kuin salama kirkkaalta taivaalta ?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat