Vierailija

Tupakasta pääsee eroon jos haluaa tosissaan. Ne tupakantuskat ei ole niin kestämättömiä etteikö niitä toisen eteen kestäisi. Miksi vauvan pitää kärsiä vierotusoireet jos et itsekkään kestä?

Lopettamistapoja on monia. Kerrasta poikki ei tehoa kaikille ja onkin ehkä kaikista tuskaisin tapa lopettaa. Vähentäminen ja apukeinot ovat sallittuja. Oletko kokeillut akupunktiota? Ota selvää vaihtoehdoista, lapsesi on sen arvoinen eikä sinun tarvitse synkistellä loppuelämääsi itsesyytösten parissa jos jokin menee kuitenkin vikaan. Vai katsotko tässäkin kohtaa että vika ei ole sinun vaikka tupakoit koko raskausajan?

En nosta itseäni jalustalle vaan sanon tämän kokemuksesta, omasta sellaisesta. 3 lasta ja jokaisesta tupakka jäi heti eikä ollut edes vaikeaa. Minua suunnattomasti ärsyttää nämä voivottelijat jotka väittävät että tupakasta ei eroon pääse. Minä itse olen todella huono vastustamaan yhtään mitään ja tupakoinnin lopetus muulloin ei ole onnistunut. Lapsi on niin iso asia ja syy lopetukseen. Vaikka sitten jatkaisikin uudestaan kun lapsi on syntynyt, silloin on enää kyse omasta terveydestä.

Kommentit (2)

mahdollisesti käynyt mielessä se, mitä muita vammoja lapsillasi voisi olla/tulevaisuudessa tulossa, jos olisit polttanut heidän raskausaikanaan?

Ikävää, että lapsillasi on jokin perinnöllinen vamma, mutta ainakin olet heitä säästänyt tupakoinnin vaaroilta odotusaikana.

Mä en ole polttanut, juonut, syönyt epäterveellisesti tms raskausaikoina ja silti mulla on kaksi vammaista lasta. Eipä tarvitse syytellä itseään, kun voi syytellä vanhempia, joilta on saanut näin huonot perintötekijät (lastemme sairaus on perinnöllinen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat