Vierailija

Minkälaisia kokemuksia teillä on maitohappobakteeri emätin kapseleista ja mitä merkkiä olette kokeilleet ?

Kommentit (7)

vois kokeilla VIVAG intiimipesunestettä, pH 4, happamoittaa alapään limakalvoja ja parantaa sitä kautta bakteeritasapainoa. Auttaa hyvin, varsinkin jos limakalvot on kuivat ja ärtyisät. Kuivuuteen voi lisäksi käyttää ceridal intime-öljyä.

Hiiva ongelma loppu gynocapseilla, nykyisin tarvitsee enää käyttää vain seksin jälkeen. yöksi laitan yhden niin ei housutkaan sotkeudu. suosittelen jos on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lähinnä siis kuivuutta tai vähän kokkareisempaa valkovuotoa (ihanaa). Välillä olen käyttänyt myös niitä sellaisia " rasvaputkiloita" , joita laitetaan emättimeen, nimeä en nyt muista.

Jos on ollut ihan kunnon hiivan oireet, kutinaa, hajua (yök) ja epämääräistä valkovuotoa, olen sitten turvautunut ihan kunnon kuuriin, yleensä reseptituotteeseen. Paras on ollut se kerta-annos suun kautta.

Yleensä mulla on niitä aina jemmassa kun mun alapää on tehny mulle kiusaa viimeiset 3 vuotta. On ollu hiivaa, virtsatietulehdusta ja kondyloomaa. Rupee hermot pettämään. No, varasin ajan gynelle taas josko menis papaan ja ottas vielä varuiks klamydiatestin. Voi V***U tätä naisen elämää...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat