Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miltä näyttää ulkonäkö? Onko selkeä, luettava? Mitä sanoisitte kirjoitustyylistäni, onko ärsyttävä, kiva, tylsä...?

Ja jos teillä on oma blogi niin kertokaa mulle, mä haluun lukee :)

Kommentit (42)

sun kiinnostus lapsiaiheisiin blogeihin ja vauvasivuihin, kun itse olet ihan täysin eri elämäntilanteessa. Ulkoasu on tosi tylsä. Kannattais varmaan etsiä jostain kivoja sivupohjia. Tuo on tosi aneeminen. Mutta siitä se lähtee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistä noita blogeja löytyy luettavaksi? Kiinnostaisi etenkin lukea ihmisten blogeha jotka ovat muuttaneet muualle Suomesta vaikka puolison perässä..

Vai onkohan siinä joku vika mitä mä en vaan nää? Nyt kun mä rupesin tarkemmin katsomaan, niin onhan toi aika vaalee leiska. Mut mä tykkään niin tosta limestä :) No täytyy vaihdella ja katsoa jos joku toinen ois selkeämpi.

ap

mutta sanonpa suoraan, että et taida saada paljon kommentteja niin kauan kuin siinä on tuo kohta, että pitää ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, kun kommentoi.

Otsikot leijuvat tyhjässä ylälaidassa, sitten on tyhjä vihreä boksi , joka on erilevyinen kuin sen alla oleva tekstiosio. Outoa. Tosin värit ja kuviot ovat tosi kauniita.

Teksti päiväkirjamaista, joka varmasti auttaa hyvin kokoamaan omia ajatuksiasi. Mutta ulkopuoliselle se ei anna paljoa. Jos sinulla on jokin kiinnostuksen kohde, josta tiedät paljon, niin jaa tietoasi plogin kautta. Silloin saat sitä lukemaan saman henkisiä ihmisiä ja voit saada samalla uusia samanhenkisiä tuttavuuksia.

T: visuaalisella alalla työskentelevä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat