Vierailija

mä haluisin löytää uteliaisuuttani yhden puolitutun blogin..Okei, syy on se, että hän on joskus seurustellut mieheni kanssa ja epäilen hänen haikailevan takaisin. Mies tietääkseni lukee hänen blogiaan aika ajoin ja se tietenkin kyrpii mua. Mulle mies ei tietty kerro millä nimellä nainen kirjoittaa tai missä blogi on.

Mistä ja miten etsiä?

Olen kokeillut nimellä, ei löydy. Lisäksi hakusanoilla, ei tulosta..

Viisampia ohjeita?

Kommentit (25)

Sieltähän sivuhistoriasta varmaan löytyis, ellei mies oo tarkotuksela poistanu.

Miten helvetissä sulle on ok että mies lukee EXÄNSÄ blogia????????????? " ei mitään outoa" ?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt mä löysin sen!

Olen lukenut sen kokonaan. Ihan tavallisia asioita elämästään kertoo. Miehelle en ole sanonut että löysin sen enkä aio sanoakaan. Katson mitä ex kirjoittelee ja mitä mies kertoo kirjoituksista mulle. Mulla on ylilyöntiasema nyt ;)..

Ehkä mä joskus sille paljastan ja vetoan siihen et unohdin kertoa et löysin sen joskus ;D..

Ei se nainen ainakaan sitä ole kirjoittanut että takaisin sikäli haaveilis. Lähinnä se on vihjaissut jossakin tekstissään, että uus mieskin vois olla kiva. Mies siitä mulle eilen sanoi, että oli näin kirjoittanut ja mä siihen, että miltä se susta sit tuntuu. Mies sanoi vaan, että eihän mustis ole, kunhan miettii että jaaha..

ap

Mies lukee exän blogia, eikä suostu kertomaan sen osotetta????? Eiks tossa oo jo jotain " hieman" epäilyttävää? Kas kun ei chattaile sen kanssa!!

Miks et oo nostanu meteliä?!!

Vinkkejä?

Toisaalta, nyt tunnen exääkin jonkin verran. Tiedän se hyvät puolet ja rivien välistä olen onnistunut huomaamaan ne huonotkin. Ymmärrän ehkä paremmin heidän suhdettaan nyt. Näkee asioita molempien näkövinkkelistä..

ap

Tiedän, että nainen on tänään kirjoittanut blogiaanjoko aamulla tai päivällä kun mies mainitsi exän kirjoittaneen tänään blogiaan jonka hän oli päivällä lukenut.

Vinkkejä löytymiseen?

ap

Juu, eli me ei olla oltu yhdessä kuin todella lyhyen aikaa. Mies jätti tän naisen mutta tuntee varmaankin huonoa omaatuntoa kun toinen on niin hajalla, siksi varmaankin lukee koska nainen ei halua olla tekemisissä miehen kanssa.

Me ei siis auta yhdessä, joten en pääse miehen koneelle. Seurustellaan vasta. Suhde ihan alussa.. ja koska olen epävarma niin haluisin löytää sen blogin. Mä en oikein tiedä mitä kaikkee se nainen harrastaa.. Mitä tarkoitetaan blogilistalla? Antakaa jotain osoitteita tms. mistä etsiä...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat