Seuraa 

Itse vkolla 21 olleen rakenneultran jälkeen, kun lääkärin sanomaa tukee myös oma luontaislääkärini näkemys ja omat alkuraskauden oireet, kun vertaa edelliseen raskauteen ja äidin vastaaviin tytöllä/pojalla. Välillä mietityttää kuitenkin, että olisko pitäny vielä ootella, mutta mitä? :) No, jos osuu väärään, niin sitten otetaan vain nuo esikoisen kamat käyttöön ;) ja myydään eteenpäin nyt (lähinnä kirppareilta) hankitut... :D

Mites muut?

Kommentit (5)

Pitäis tuottaa esikoisen vaatevarastot anoppilasta syynättäväksi, että mikä niistä vielä kävisi vaikka eri sukupuolta tuliskin ja tehdä vielä vähän raaempaa karsimista mitä jättää ja mitä laittaa kiertoon, vaikka siis meinaankin tehdä sitä myyntiä enemmän vasta vähän myöhemmin.

Tuosta Unisex-vaatteisiin pukemisesta: Nykyään ei juuri gollegehousuja saa niin ettei ne ole selvästi joko tytön tai pojan, muista vaatteista, varsinkin kuvallisista puhumattakaan. Tosin, eipä mua sais pidettyä niin ettei tytöllä ois vaaleanpunaisia, mekkoja, pitsireunaisia paitoja jne vaikka nättejä unisexvaatteita saiskin ilman hirveetä metsästystä. Pojalla on ollut paljon kirkkaan punaista, mutta ei niistäkään iso osa ole mun mielestä unisex... Niin, ja pojan leluista löytyy kyllä nukkeja, astioita ja jopa hella, että ehkä ei ole ihan sama asia pukea poika/tyttömäisesti tai antaa leluiksi pelkästään autoja/nukkeja. Noin 3v poika valitsee itse mieluisen paidan nykyään päällensä ja kylläpä ne puuha petet ja rekka-autot suosikkilistalla jo on. :)

...kun lapsi alkaa niitä hinkua. Minusta ei ole järkeä muutenkaan kasvattaa tyttöjä barbileikeillä ja poikia pikkuautoilla, saati sitten tyttöä vaaleanpunaisissa ja poikaa vaaleansinisissä vaatteissa. Niin kauan mennään mahdollisimman unisexinä, kun lapselle itselleen ei ole muodostunut vaatemakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan pakko oli kauppaan päästä kun kun setä sano että olis toista sukupuolta tulossa..mut aika maltillisesti kumminkin olen yrittänyt olla..ihan vaan jos oikein löytöjä löytyy niin ostan. Ja lähinnä kokoon 62cm asti vain, sen isompia en osaa vielä hamstrata. Ja kun jouluvauva tulossa niin kaikki onki nyt kovin kesästä. Ja saa ne sitten myytyä pois jos kumminkin tulee samaa sukupuolta kuin edelliset. Vanhoja kyllä myyn kovaa vauhtia pois koska tilaa millekkään miljoonakasa vaatteille ei ole ;) Mutta parhaat jätän niistäkin.

Pikku hiljaa kun kerralla ei varaa kumminkaan ole, eikä kerralla varmasti kivoja löytyskään.

masu 21+4

Ultraaja totesi, että poika on ihan varmasti ja pojaltahan tuo meidän 2v näyttää. Oireet olivat totaalisesti erilaiset kuin esikoista odottaessa (poika hänkin) joten sen perusteella epäilin tyttöä.

Meille ultraaja sanoi että älkää kumminkaan sinisellä kaappia täyttäkö vaikka vauva pojalta näyttää. Merkit mulla menee niin ristiin etten niidenkään perusteella osta. Sellasia kummallekin sopivia hankitaan aluksi ja sitten kun nähdään oikea sukupuoli niin sitä sopivaa väriä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat