Vierailija

Tää riesa on kaveri jonka olen tuntenut yläasteelta asti. Nyt ollan reilu kolmikymppisiä.

Aina se sotkee asiansa, sitten ottaa muhun yhteyttä. On moniongelmainen. Vähän väliä on koditon, antaa kotinsa pois, ei ole häätöjä saanut, varoituksia kyllä. Vetää viinaa ja pillereitä, ja on tolkku pois. Saattaa soittaa mulle, ja en saa puheesta mitään selvää. Ei osaa hoitaa asioitaan.

Mä en jaksa enää, ja mua on ruvennut ällöttämään koko ihminen. Toisaalta taas olen luonteeltani tälläinen " hoivaaja" , ja en saan huonon omantunnon jos pystyn edes jotenkin auttamaan, mutta en sitä tee.

Eniten ottaa päähän se että, kaveri ei edes opi menneistä virheistä mitään, uusiksi vaan kaikki. Ja miten ihmeessä se löytää aina ne pahimmat juopposeurat ja renttumiehet, sekä muutenkin on aina hankaluuksissa.

OLEN KYPSÄ!

Mulla on kaksi lasta, niissä on ihan tarpeeksi hoivattavaa, olen kyllästynyt olemaan aikuiselle ihmiselle " äiti"

Kommentit (2)

Joko ilmoitat reilusti, että se on stoppi nyt tai kertakaikkiaan et enää vastaa hänen puheluihin ja itse et tietenkään ota mitään kontaktia häneen. Ymmärrän sua ja tekisin itse samoin. Vaikka auttaa pitää kaveria, niin joku raja tulee vastaan, kun aikuinen ihminen toistaa koko ajan samoja virheitä ja ei itse ota vastuuta tekemisistään.

Mä vaan päätin että nyt saa loppua. Monesti se vielä yritti ottaa yhteyttä, mutta päättäväisesti kielsin enää soittelemasta ja muutenkaan pitämästä yhteyttä. Mikä sitten johti siihen että hän rupes soittelemaan mun miehelle? Mutta mies teki siitä lopun samantien. Koomisinta oli se kun, tämän kaverin vanhemmat otti muhun yhteyttä, ja kysyivät, miten voin olla niin julma? ja kääntää vanhalla ystävälle? selkäni, kun hän apua tarvitsee?

Voin sanoa että se ensimmäinen kerta kun kiellät kaveria, on pahin, sen jälkeen helpottaa.

Olet voitavasi ilmeisimmin tehnyt, se on ihan riittävää. Sun ei tarvitse kenenkään toisen elämästä ottaa vastuuta, keskity vaan hyvällä omallatunnolla omaan perheeseen. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat