Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Naapurin 4 ja 5-vuotiaat lapset olivat meillä eilen klo 10-15.00. Mielestäni meillä oli tosi kiva päivä. Tytöt pukeutuivat prinsessoiksi ja halusivat että soitan heille prinsessamusiikkia pianolla. Pojat innostuivat prinsseiksi ja meillä oli pitkät kivat tanssiaiset. Tehtiin porukalla (omat lapset 3 ja 4) iso palapeli, pelattiin muistipeliä, pyöritettiin yhdessä lihapullat, syötiin jne. Satoi koko päivän joten olimme sisällä.

Sitten pyörin itse tuossa koneella ja huomasin pikkuorava-musiikkivideon " taivas lyö tulta" . Okei, biisi nyt ei varsinaisesti ole mikään lastenlaulu, mutta meninpä nyt kuitenkin näyttämään sen lapsille ja muksut tykkäsi kovasti ja jorasi mukana. En tiedä sitten oliko ylilyönti vai ei, mutta lasten äiti tuli illalla myrskyn merkkinä, lapset olivat kertoneet nähneensä kyseisen videon. Hänellä oli vahva mielipide kappaleesta, siis että ei ole lasten silmille ja korville soveltuvaa. :( Oli kuulemma pettynyt minuun kun tuollaisen näytin.

Tuli paha mieli, kun halusin vain järjestää lapsille kivan päivän.

Sivut

Kommentit (30)

Ja vielä tuollaisesta! Hän on ilmeisesti aika tyhmä ihminen? Olisi varmasti kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisesta narista. Voi lapsenvahdit loppua kesken...

Minä en ainakaan hoida ilmaiseksi kenenkään lapsilaumaa.

poikani on juuri täyttänyt 3-vuotta. Mielestäni turtlesit ja prätkähiiret eivät välttämättä kuulu tuonikäiselle. Mutta jos poika olisi niitä sattunut kyläpaikassa katsomaan niin tuskin siitä motkottaisin. Asiallisesti saattaisin sanoa asiasta, mutten kertoisi olevani hoitotätiin pettynyt tms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ellei vielä niin myöhemmin. Itsekin yritän ottaa poikien kaverit huomioon, vaikka en noin kovasti jaksakaan panostaa..

Älä välitä siitä naapurista..

Niin, äiti kyllä käy satunnaisesti kirkossa ja lapsensa seurakunnan kerhossa, mutta ei mielestäni ole erityisen uskonnollinen. Siis näin olen ymmärtänyt. Ja poikakin saa katsoa turtlesia ja prätkähiiriä, mitä oma poikani ei vielä saa, joten siksikin vähän ihmettelin tätä..

Ja tosiaan, olin ehkä hieman loukkaantunut siitä, että kaikki muu " hyvä" sivuutettiin. Lapsilla oli tosi hienot leikit koko päivän ja tulivat mukavasti juttuun. Olen hirmu onnellinen kun omat on saaneet noin fiksut ja kivat kaverit. JA meillä tosiaan oli kivaa!

ap

mikä teräsbetoni se nyt on. Minä en tähän päivään mennessä ole päässyt selville, ovatko ne pojut tosissaan vai ei, mutta myönnän kyllä, että SITÄ versiota ei taapeo eikä vielä ala-asteikäinenkään ehkä ihan osaa arvostella?

Jos näin niin voisit ehkä valaita sitä äitiä ettei sen nyt ihan vielä tarvitse ryhtyä selittämään sovinismi- ja harmageddonkliseitä lapsilleen.

Videoitakin katsoo ajoittain Youtubesta.

Kamalaa kimitystähän se on, mutta onneksi lapsella on cd-soitin omassa huoneessa, ettei olkkarissa kuuntele. Yhtä vähän tykkään Muumilauluista, Ti-Ti Nallesta yms.

enkä nyt ihan ymmärrä tuota perustelua, että suuttuu sen takia, ettei vaan itse pidä kappaleesta. Samalla tavallahan se äiti olis voinut suuttua kun tarjosin lihapullia. Että lapset alkaa mankua niitä kotonakin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Ja poikakin saa katsoa turtlesia ja prätkähiiriä, mitä oma poikani ei vielä saa, joten siksikin vähän ihmettelin tätä..

ap

Mä olisin sanonut, että hoida kuule jatkossa pentusi ihan itse, niin ei tarvitse pelätä että ne altistuu PIKKU ORAVALLE (onkohan se Saatana itse, kuten Lordi?).

Vierailija:

Lainaus:

Ja vielä tuollaisesta! Hän on ilmeisesti aika tyhmä ihminen? Olisi varmasti kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisesta narista. Voi lapsenvahdit loppua kesken...

Minä en ainakaan hoida ilmaiseksi kenenkään lapsilaumaa.

Jos lapsi traumatisoituu jostain PikkuOrava -videosta, niin sellaisen lapsen mielenterveys ei ole muutenkaan ollut kovin vahvoilla pohjilla.

Jos taas äiti ei kestä sitä " ma haluuuuun" -vinkunaa, niin sitä äitiyttä olisi kannattanut harkita etukäteen.

Ja täälläkään 3v. ei saa katsoa Prätkähiiriä ja Turtleseja :)

Tossa videossa ei ole mitään pahaa, eikä kyllä biisissäkään =)

Olet kyllä mielestäni ollut loistava lastenvahti! Pääasia kait on, että lapsilla oli hauskaa!

Vierailija:

Lainaus:

en saa laittaa sataan kertaan saman kappaleen. tuo on äärimmäisen raivostuttavaa kun kyseessä on biisi jota INHOAT ja jos et laita niin alkaa se päiväkausia kestävä vinkuminen määäääää taaaaaahdoooooon!!!!!!!!

naapuri vain ja lapsemme ovat ystävystyneet. Ei pyytänyt minua lapsenvahdiksi vaan lapset vaan tavallaan sattuivat olemaan koko päivän meillä. Leikkivät yleensä kaikki päivät pihalla yhdessä, mutta koska oli sadepäivä olimme sisällä.

ap

en saa laittaa sataan kertaan saman kappaleen. tuo on äärimmäisen raivostuttavaa kun kyseessä on biisi jota INHOAT ja jos et laita niin alkaa se päiväkausia kestävä vinkuminen määäääää taaaaaahdoooooon!!!!!!!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat