Seuraa 

Mistä osoitteesta tai kaupasta löytää muitakin kun yksivärisiä tai salihousukankaisia kivoja tossuja kokoa n. 29/30?

Kommentit (19)

Jos sinusta tuntuu vaikalata ostaa nuo spidermanit tytölle, niin jos ehdotan, että katsoisitte yhdessä läpi muita vaihtoehtoja. Jos vain koot riittää, niin www.robeez.com on aivan mieletön valkoima tossuja, joista luulisi löytyvän teillekin kompromissipari.

t. eräs, jonka poika halusi (ja saa) pääkallokuviolliset tossut

Poika 6v rakastaa kaikkea pinkkiä ja olenkin antanut hänen toteuttaa sitä mm. lakanoissa ja torkkupeitossa, mutta jos esim. netistä ollaan katseltu jotain sukkia tai tossuja, niin sanon vain huonon väristen kohdalla että tuota ei oo sun kokoa. Ei vielä noita kokoasioita osaa itse katsoa ja tämän teen ettei päiväkotikaverit sitten kiusais, itseä ei häiritsisi. Paljon teen myös sitä että valkkaan itseänikin miellyttävät vaihtoehdot ja annan pojan valita niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oli mun mielestä Sokoksen kanta-asiakastarjouksena (tänään tuli lehti) kerhotossujen nimellä. Ne oli sellaiset nilkkurimalliset, joiden suussa oli kivat " viuhtaleet" . No katsokaa itse, vähän tuli joku ritarimeininki mieleen.

Joo, oli kyllä niin halvat, että melkein tilasin tossut myös tuolle meidän kuopukselle, mutta kun hänellä ikää vasta vajaa 3kk, niin en ihan vielä viitsinyt ;)

Nimim. tossuja odotteleva 2xx

on Bobuxin nahkaiset tossut 39 e.Ostin ne Pikku Kipparista (Isosta Omenasta) kokoa 30,oli muuten suurin koko.Jesper Juniorissakin oli kivoja tossuja mutten tiedä oliko suuria kokoja.

Että jos lapsi noin pienestä tulee onnelliseksi, niin saakot " hämppärinsä" ;-) Makuasiathan ovat makuasioita eikä se minulta ole poissa (vaikka nyt vähän esteettinen silmä kärsii).

Näin tytön tulevan eskariopenkin ja vitsailin, että älkää sitten " järkyttykö" ;-) No mutta hyvillä mielillä odotellaan tossuja. Tuli ilmoitus, että olivat varastosta loppu, mutta tällä viikolla piti tulla lisää...

No niin, päätös on sitten tehty. Vaikka mielestäni Spiderman tossut olivat tosi rumat, niin tilasin ne tytölle. Sehän on vain minun mielipiteeni, tytön mielestä ne minun lempparini sammakot olivat kamalat... hänhän niitä käyttää, eikä minun silmissäni rumien tossujen pitäminen ole kuitenkaan minulta mitenkään pois (en siellä eskarissa kuitenkaan ole) joten ei ollut pokkaa ruveta valehtelemaan. Tykätkööt tyttö sitten hämppärimiehistä jos kerran tykkää... ;-)

Näytin neidille noita ihania tossuja kun ajattelin sellaiset myös nyt eskarinsa aloittavalle tilata. Ihastuin niihin vihreisiin sammakkotossuihin.

No tyttö tietty sanoi heti että ei käy... katsoi kuvat läpi ja ilmoitti haluavansa ehdottomasti ne mustat Spiderman tossut. Mikään muu ei käy ;-( No musta nyt tietty käy kaikkien värien kanssa... tytön vaatekaapi perusvärit taitaa olla khakin vihreä ja vaalean punainen. Muutenkin pastellivärit sopii neidille.

Voiko äiti olla näin " vanhoillinen" . Pitäisikö vaan luovuttaa ja lakata puristamasta tyttöä tuohon " prinsessamuottiin" johon ei vaan sovi... Viihtyy parhaiten poikien kanssa ja poikien leikeissä, tykkää autoista enemmän kuin nukeista ja hevosista ja rakastaa kaikkia noita " voimahahmoja" ... Hänellä on myös punaiset Spiderman lenkkarit...

Ne sammakot vaan oli niin ihanat ja just nappi väriset. Toisaalta jos tyttö päättää ettei niitä käytä, niin tiedän ettei tosiaan sitten käytä ;-( Ja mikä siinä on, että isoveljelle olisin ostanut ne spiderit yhtään nikottelematta...

Hups lipsahti... Niin ottakaa nyt jotain kantaa muutkin... Tekis mieli unohtaa koko tossut, mutta tyttö otti ne Spidermantossut heti herätessään puheeksi....

Tein tilauksen 24. päivä puoli neljän maissa iltapäivällä, maksoin Elctronilla, ja tossut tulivat tänä aamuna! Harvassa kotimaisessakaan nettikaupassa on yhtä nopea toimitus.

Ja tossut ovat ihanat, tulivat vielä tossujen värisessä kangaspussissa (tylliä tai mitälie)! Suosittelen!

Mun mielesta teit ihan oikein kun annoit tyton pitaan paansa ja saada spiderman tossut. Kyse nyt kuitenkin on vain tossuista. Ja onhan se kivaa kun lapsi voi ylpeana ja onnellisena esitella hienoja tossujaan kavereille:)

Nuo Tinyzonen tossut olivat juuri sellaisia, joita minäkin olen etsinyt. Eksyin tosin Tinyzonen kotisivuille ja tein tilauksen, siellä oli enemmän valikoimaa eivätkä hinnat ja postikulutkaan olleet pahat (pk:t noin 4,30 ¿). Kahdet tossut valitsin, joten riittää pitkäksi aikaa, voin kuvitella kuinka kohta 4v kerholainen rakastuu näihin tossuihin: http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=429&sub=1&page=1

Vihreät sammakkotossut otin myös :o)

Ja maksun suoritin ihan normaalisti Visa Electronilla (Electronin verkkokäytön pitää ensin olla toiminnassa, sen saa ainakin Nordeassa ruksattua varkkopankissa).

Jos ennakkolaskulla maksaa, niin verkkopankista muistaakseni valitaan valuutaksi Tanskan kruunu. IBAN-tilinumero ja SWIFT-osoite ovatkin valmiina Tinyzonen sivuilla, ja ennakkolaskun mukana tuleekin varmaan joku viitenumero tai mitä pitää kirjoittaa viestiosioon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat