Vierailija

Kertokaa siskot miten saisin omaa aikaa ilman että mieheni alkaa aina siitä kuittailemaan.

Aina kun olen käynyt ystävien kanssa ulkona niin pahoitan mieleni siitä kun mies naljailee päiväkausia menoistani. En pysty edes kunnolla nauttimaan ulkona ollessani, kun ajattelen mitä kotona taas odottaa. Olen alkanut rajoittamaan menojani pelkästään siitä syystä että saisin kotirauhan pidettyä yllä.

Minulla vaan on selkeästi suurempi oman ajan tarve kuin miehelläni, eikä hän sitä suostu käsittämään.

Miten ihmeessä saisin hänet hyväksymään sen, että haluan välillä seurustella ulkona ystävieni kanssa?

Kommentit (16)

Mies yllyttää lähtemään tyttökaverin kanssa viikonloppureissulle jonnekin Eurooppaan, mutta mä en halua lähteä koska en haluaisi että miehenikään lähtisi sellaiselle reissulle. Mies kyllä sanoo, että koska olen ollut enemmän lasten kanssa niin ihan hyvin voisin mennä nyt kun nuorempi on lopettanut imemisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etkö voisi pyytää ystäviäsi teille kylään?

Joka tapuksessa miehesi on kyllä pakko hyväksyä se että sinulla voi olla ystäviä joiden kanssa täytyy silloin tällöin viettää aikaa.

Kai hänelläkin jotain menoja joskus on?

Jos miehesi ei halua lähteä ulos, niin hän saa käyttää sen ajan kotona itselleen. Kai mieskin jotain haluaa tehdä rauhassa esim. saunoa, lukea, katsoa tv:tä, siivota, pestä autoa, nukkua tms.

ollaan lähes 50 v, ja sivistyksellä tai koulutuksella ei mitään tekemistä asian kanssa. Itse menen kun lystää, ja aina saan mielenosoitusta ja kostoja, mutta minä menen kuitenkin. Tätä jatkunut 25v, eikä varmaan mihinkään muutu. Ja 100 kertaa olen sanonut että en ole hänen kanssaan pakosta, vaan ei sekään mene jakeluun. Ihan mukava muuten.

Eikä nyt mitenkään erikoisen mustasukkainenkaan.

Ellei hän sitten ole mustasukkainen siitä vapaa-ajasta jonka vietän ystävieni kanssa.

Käymme kyllä miehen kanssa silloin tällöin yhdessäkin ulkona jos saamme lapsenhoidon järjestettyä. Isovanhemmat vain asuvat niin kaukana ettei niitä tilanteita noin vain yhtäkkiä järjestetä.

Tosi monta viikonloppua ollaan koko perhe yhdessä koko viikonlopun.

Soisin kyllä itselleni silloin tällöin omaakin aikaa ystävien kanssa ilman että siitä aina tehtäisiin sellainen numero.

Meillä lapsenvahteja ei ole tyrkyllä joten yhdessä emme ole käyneet missään.

Sen takia käymme vuorotellen omien kavereiden kanssa juhlimassa ja harrastuksissa.

Eipä tuohon ole paljon muuta ratkaisua kuin että saisit miehellesi selitettyä miksi tarvitset omaa aikaa ja mitä hänellä on sitä vastaan.

Jos tälläinen asia ei keskustelemalla selviä, lienee syytä epäillä että miehesi on läheisriippuvainen tai mustasukkainen.

Tämä siis tuntematta tarkemmin tilannettasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat