jos on, millon teillä on laskettu-aika?

Kommentit (11)

Minä siirän myös elokuun puolelle, pakko. Laskettu aika OLI 24.7., mutta... ei tapahtui mitään:-)

Huomenna aamulla käyn siis äityispolille tarkastukseen(rv 41+3) ja katsotaan sitten, saanko jäädä vai ei. Toinen lapsi tulossa ja ensimäinen käynnistetiin rv 41+4. Onko muita jo siellä OYS:ssa?

ja -salissa pitää kännykkä olla kiinni(ettei häiritse joidenkin laitteiden toimintaa).

meillä ainakin mies kävi vierailuaikoina osastolla yksin tai lasten kans. tai jos oli pakko, kävi muuna aikana vaan ihan pikasesti(tuomassa jotain tms.). itsestä ainakin olisi mukava, jos vierailuaikoja noudatettais, kun kerta huoneessa on muitakin äitejä. annettas niillekin rauhaa levähtää ja nukkua jos voi. sellainen jatkuva vieraiden ravaaminen mihin aikaan päivästä hyvänsä on vähän rasittavaa ainakin minusta(siis jos just ois itellä sellainen tilanne, että vois nukkua, niin sitten ei jaksais kuunnella naapuripedin vierailuääniä...) tai voihan sitä jutella miehen tai niiden vieraiden kans, jotka ei pääse vierailuaikana käymään, siellä päiväsalissa. niin olen nähnyt joidenkin tekevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siitä ovesta ku jatkaa käytävää pitkästi vaan eteenpäin niin oikealla puolella tulee ovet sinne synnyttäjien vastaanottoon. Ja siinä on muistaakseni ovikello mitä soittaa ja tulevat sieltä sit avaamaan. Oon ite käyny -02 tutustumassa siellä ja katottiin sama video ku neuvolas ja sit kateltiin vähä paikkoja, mut varmaan ilman sitä tutustumistaki ois pärjänny.

Lisäänpä vielä, että minullekin terveydenhoitaja totesi, että elokuu on oikea vauvakuu, ainakin meidän neuvolassa. Laskettuja aikoja oli melkein puolet enemmän kuin esim. heinäkuulle. Toivottavasti Oysiin kuitenkin mahtuu ettei tarvi kovin ahtaasti osastollakaan olla.

Syy oli siinä, että synnytyksen jälkeen vanhemmat keskittys puhelimen sijaan vauvaan ja imetyksen opetukseen eikä näpyttelis puhelinta. Isä kävi käytäväl soittamas ja tekstailemas vauvan syntymästä. Aiemmin salissaki sai käyttää kännykkää.

Kyl varmaan isä saa vähä vapaammin viettää aikaa osastolla mut tietty sillon jos on täyttä niin ymmärtää kyllä sen, jos vierailut tapahtus vierailuajan puitteissa. Ainaki meillä nuorimman kohalla, ku olin 2 hengen huoneessa ja mulle ja huonekaverille passas se, että isät sai olla enemmän osastolla niin ei haitannu mitää. Mut varmaan tilanteesta riippuu.

Laskettu aika ois 18.8, mut kovasti tuntuu, että sinne asti ei päästä. Kolme aiempaa synnytystä Oysista on viiden vuoden sisällä ja mulla ei kyl oo valittamista. Sekä synnytyksen suhteen, että osastolla oloajasta on jääny pääosin positiivinen mieli. Ja vaik on nähny, että hoitajil ja kätilöil on välillä tosi kiire niin silti on ollu sellanen fiilis, että hyvissä käsissä on oltu. Onkos muita? Ainaki itestä tuntuu, et elokuulle on tulossa paljoki vauvoja tääl meijän paikkakunnal.

Mulla on laskettu aika 19.8. Eli aika todennäköisesti elokuussa synnytän, toivottavasti ei ihan syyskuulle asti mene. Vähän jännittää kun ei ole ko. paikasta aiempaa kokemusta ja tutustumiskäynnille ehtiminenkin on aika tiukalla, nehän on peruttu ainakin sinne viikolle 34 saakka.

Löytyykö muita?

Saako synnytysosastolla (synnytyssalissa) olla kännykkä mukana että voi laittaa heti viestiä vauvan syntymästä? Kys:ssä ei saanu olla joten tuskin Oysissakaan mut tuli vaan mieleen...

Ja sit noista vierailuajoista että ovatko kuinka tarkkoja noista ajoista että pitääkö lapsen isänki niitä tarkkaan noudattaa??

Kiitti jos joku viitsii vastata!

Minä myös olen todennäköisesti menossa elokuun aikana Oysiin synnyttämään. Laskettuaika on 21.8....tais olla jollai muullakin samana päivänä la tässä ketjussa. Itse olen kaksi aijempaa lasta siellä synnyttänyt ja hyvät muistot ovat jääneet. Esikoinen syntyi 38+1, toinen 37+3, saa nähdä miten tämä kolmas. Nyt menossa siis rv36+0.

Mulla on laskettu aika 21.8.

En ole OYS:ssa ennen synnyttänyt ja harmi kun sinne ei pääse edes tutustuun.. Kuinka vaikea sinne synnytysosastolle on osata? Tiedän vaan oven mistä mennään...

Toivottavasti ei ole kovin ruuhkaista elokuussa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat