Vierailija

Molemmille omat huovutetusta vilasta tehdyt löylyhatut saunaan. Mitä ihmettä noilla tehdään? Voiko turhempaan rahansa edes laittaa, ovat tosi kalliita!

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osui silmiin toi kommentti, etta riisinkeitin olisi turhake.

Kait se Suomessa (asumme Aasissa) on turhake, jos syo mautonta risellariisia, jonka keittaa kattilassa ;-)

Riisinkeitin on mahtava valine, meilla riisia syodaan joka paiva ja eipa tartte vahtia riisin kiehumista (taalla riisia ei kylla keiteta...) kun riisinkeitin hoyryttaa sen valmiiksi itsestaan.....

Iso osa esim. Japanin väestöstä omistaa sellaisen, heille yhtä peruslaite kuin meille hella. Riisinkeittimellä tulee maukasta riisiä vaivattomasti.

Ja vien sitten aikanani lahjat myytäväksi. Karsin myös aika ajoin omasta kodistani ko. laatikkoon sellaista, mitä en enää tarvitse, esim. jotkut vanhat vaatteet ja kengät.

En ilkeäisi itse antaa noin noloa lahjaa kenellekään. Siksi en pistäisi ns. vahinkoa kiertämään ja antaisi edelleen lahjana jollekin.

rahat on olleet tosi tiukilla ja kauan.

Lainaus:

olisiko saunan eteisessä tilaa niille vaikka seinällä, aika kiva aiheeseen sopiva sisustuselementti :)

Riisinkeitin on ihan ehdoton meilläkin, ja Suomessa asutaan. Thaimaassa siihen tutustuin ja kun vastaavan löysin kotimaasta niin olin myyty.

vaan poikatukka jota ei tarvii suojella ja niin välittää. et ilmeisesti ole kovin ulkonäkökeskeinen ainakaan. Hiuksethan menee ihan pilalle saunassa jos ei hattua päässä, mut jos ei välitä niin sitten on toki turhake lahja.

Joutuvat kovissa löylyissä heittmään muuten päälaelleen vettä. Onko teillä tukkaa? Antakaa ne lahjaksi kaljupäisille sukulaisukoille?

kun saunotaan pitempiä aikoja. Estää mm. päänsärkyä. Mun himosaunoja-sukulaisilla niitä on käytössä. Mutta ehkä tavallisessa sähkösaunassa on turha. Kokeile kuitenkin ennen kuin hylkäät, ota vaikka mökkisaunaan jos teillä on mökki.

Suojaa saunassa palamiselta, hiuksiahan ei muutenkaan saisi kastella ennen saunaa juuri tuon palamisen takia.

Riisinkeitin, joo olen kuullut siitä hyvää, mutta en sitä huolis jasminit ja bastmati ( risella on yööök, jopa lasten milestä) riisit pystyy hauduttamaan kypsäksi tavis kattilassakin ilman vedessä keittämistä. ( 1osa riisiä 2 vettä kiahautus kansipäälle virtapois 20 min ja valmis.)

Tollasen kommentin jälkeen, en antaisi teille ikinä enää mitään.

Teillä on mennyt pikkasen pieleen koko lahjan antamisen/saamisen idea.

Ahneet paskiaiset, ette edes ansaitse mitään.

Kannattaa lukea satu siitä pikku pojasta joka sai näkiltä toivoa mitä halusi.

Ahneelle ei jää käteen luutakaan.

Paljon henkilökohtaisempi kuin joku kattila tms. Oletko varma etteivät ole huovuttaneet lahjoja itse? Ottaisin ilomielin tuollaisen lahjan vastaan. Ekologista ja pitkäikäistä lahjaa harvemmin saa, antaja on selkeästi ajatellut vähän pidemmällekin.

Teillä varmaan on se sauna kuitenkin, vaikkei saunan eteistä olisikaan?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat