Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Riski siis, että jää asunnottomaksi. Voiko tämä olla oikein? Olen nyt pyytänyt kirjallisia toimintaohjeita siitä miten mun tulee menetellä.

Mitä tekisit?

Kommentit (18)

10 vuoden jono ei kuulosta kovinkaan realistiselta.

Tai ehkä olet itse laittanut liian tiukat kriteerit alueen tai asunnon suhteen?

Vierailija:

Lainaus:

Olen ollut kaupungin jonossa Hesassa ja Espoossa noin 10 vuotta ja asun liian kalliissa asunnossa siksi, että halpaa en saanut. Olen jakanut asunnon toisen kanssa, joka sai nyt kaupungilta asunnon ja muuttaa ja siksi jäin yksin tähän liian kalliiseen.

Olen ollut erittäin kiireellisten tapausten listalla kaupungin asuntojonossa ja lääkärintodistuskin siellä on ollut jo helmikuusta.

Pyysitkö kaikki kirjallisina? Kysyitkö mihin pykäliin perustuu? Saitko kirjallisena lupauksen taksikyydeistä?

Omista oikeuksistaan kannattaa pitää puolta, google on siitä hyvä etä sieltä löytyy paljon myös toimeentulotuesta ja toimeentulotukilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ollut kaupungin jonossa Hesassa ja Espoossa noin 10 vuotta ja asun liian kalliissa asunnossa siksi, että halpaa en saanut. Olen jakanut asunnon toisen kanssa, joka sai nyt kaupungilta asunnon ja muuttaa ja siksi jäin yksin tähän liian kalliiseen.

Olen ollut erittäin kiireellisten tapausten listalla kaupungin asuntojonossa ja lääkärintodistuskin siellä on ollut jo helmikuusta.

pistää ainakin vähän vauhtia uuden asunnon etsintään.

kyllä niitä asuntoja löytyy jos ei ala nirsoilemaan, mihin sossun asiakkaalla ei lienee pitäisi olla varaa?

Meillä vaati, että asunto on otettava sieltä mistä saa. Ei kuulemma väliä vaikka pojalla matka kouluun pitenisi ( oli ekalla) totesi vaan että kyllä ne koulusta koulutaxilla hakee ja vie.

Arvaa vaan, muutettiinko. Ei todellakaan.

Toinen asia mitä vaativat oli, että laita lapset ympärivuorokautiseen tarhaan. Haloo, hieman olisi tullut raskaaksi sekä mulle että lapsille, kun toinen oli tarhassa ja toinen koulussa ja kerhossa. Että kyllä ne vaatii vaikka mitä.

Ja se mitä keskustelin yhden niistä sossutädeistä, ei ollut väliä. Eli kaikki vesitettiin ja minä olin valehtelija. ETtä näin hyviä kokemuksia mulla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat