Vierailija

mikä vialla? päivittäinen kaulan vihlonta. kainaloista pistelee.. sormia pakottaa ja pistelee myös. (ei siis kihelmöintiä=puutumista vaan säännöllinen pistely n.30s välein).

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsen jouidun laskemaan sylistä, silllä pelkään menettäväni tajuni. Pahoinvointi on välillä todella rankkaa ja makaan siksi sohvalla.

ollut kenellään? jelppiä. siis kipu ei ole kokoajan vaan ehkä muutaman kerran päivässä tulee näitä vihlomiskipu " kohtauksia" . pärjään ilman särkylääkkeitä..ainakin vielä. HELP

mulla myös pahoinvointia..siis sellanen oksettava olo välillä. sormet tuntuu jäykiltä. niskat ovat todellakin jumissa koska olen aika hento itse ja kannan tota 10kg 7kk lasta päivittäin! ap

koneella istun n.2h. näppäis sillä korkeudella että hartiat voi olla rentoina. mutta painavaa lasta kannan ja " jännitän" hartioilla huomaamatta!:( en venyttele koskaan niitä. joskus hierotaan. parasta kai käydä hierojalla vaan.

Varmaan joku hermopuristus. Ite olen jo niin tottunut noihin pistelyihin ja vihlaisuihin, etten juurikaan kiinnitä niihin huomiota. Hieronta voi auttaa, tai kiropraktikko.

Mulla oli tuollaista synnytyksen jälkeen 5 vuotta sitten. Sitten alkoi tulla nykinää joka puolelle ja särkyjä jalkoihin. Puutumisentyyppistä on myös. Syytä ei ole vieläkään tutkittu. Pää ja selkäydin on magneettikuvattu. Myös sisäelinten ultria on tehty. Myös joku hermoratatutkimus on tehty päässä ja muualla. (eeg ja enmg)

Kaikki alkoi siis sormien pistelynä ja jalkasärkynä.

Kannattaa käydä neurologilla. Ehkä sulla on vaan jotain lihasjännitystä olkäpäissä.

Huippailut, pahoinvointi, puutumiset, pistelyt ja nykimiset ym. Itselläni on niitä ollut, mutta mitään laajoja tutkimuksia ei ole tehty. Neurologilla kävin joskus eikä hän huomannut mitään ALS:iin tai MS:ään viittaavaa. Väsymyksen, stressin ja lihaskireyden piikkiin kaikki on aina mennyt. Ja noita oireita on minulla ollut n. 25 vuotta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat