Vierailija

Nyt olisin super kiitollinen neuvoista! Olo on tosi tuskainen...

Kommentit (15)

Itselläni oli alkuraskaudessa myös paha ummetus, Duphalac ja Microlax onneksi auttoivat. Nyt puolivälissä vatsa toimii, mutta eiköhän vaiva palaa taas loppuraskaudessa...

Vierailija:

Lainaus:

Täytyy koklata toi microlax ja duphalac... peräsuoli on ihan verillä, kamalaa. :( ap

Mulla on sama ongelma, lisäksi en edes kestä ruisleipää, josta ennen on ollut mulle apua.

Syön joka päivä yhden luumusosepurkin (vauvojen) ja pyrin sillä pitämään suolen toiminnassa.

Kipeitä haavaumia on minullakin ja todennäköisesti jopa pukamat. Pakko vaan kestää.

Itse en hlö. kohtaisesti olisi edes alkanut kokeilemaan mitään pellavansiemeniä, kun nehän ovat kiellettyjen listalla, kuten ovat laksatiivitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kokeile - et kuole. Jos ei auta niin mene apteekkiin ja osta n k ulostuslääkettä. Kokeile Toilax, sillä sen voi antaa peräruiskeena. Apteekki kyllä tietää.

Pitkäaikaiseen käyttöön Duphalac on käyttökelpoinen ja turvallinen...mutta pika-apuna Mikrolax on paras. Se ei haittaa suolen normaalia toimintaa, voi käyttää vaikka päivittäin.

Neuvolan ohjeissa on että saa käyttää tilapäisesti. Levolackia esim voidaan käyttää. Jos ei kertakaikkiaan suoli pelaa niin ei sekään terveellistä ole. Itsellä tuo Levolac auttaa pahimmissa ummetuksissa.

Mulla ei kyllä kans oikein mikään auttanut. Käytin sitten tarpeen vaatiessa tuota Microlaxia tyhjennykseen. Vettä kannattaa tietysti kans juoda, liikkua ja syödä runsaasti kuituja.

minusta on kuitenkin parempi käyttää luonnon aineita kuin keinotekosia ja kun ei sitä kuitenkaan kilotolkulla syödä, tervedenhoitaja oli samaa mieltä kanssani.

laitoin aamuisin jogurttiin 3tl ja vatsa toimi päivittäin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat