Vierailija

Musta tuntuu, et mulla on alkanut viirata päässä oikeen kunnolla... Mulla on ihanat lapset, oma tupa, ja oma mies, jonka kanssa kyllä riidellään usein, mutta ei nyt ihan koko ajan.

Olin jokunen aika sit vähän kaljottelemassa kavereiden kans jamukana oli yks mua 10 -vuotta vanhempi mies, johon ihastuin oikein tosissaan. Mitään ei tapahtunut, mut mä en saa sitä ihmistä pois mielestäni. Mahasta kääntää ja sydän tykyttää, kun vai ajattelenkin koko ihmistä...

Onko kenellekään muulla käynyt näin, mitä ihmettä mä teen????

Hulluko?

Kommentit (6)

pian olisi vaikuttamut lapsiinkin ihan varmasti, kyllä lapset vasitoaa niin helposti tollasen tilanteen ja ilmapiirin.

nyt ihanassa suhteessa ollut vuoden ja edelleen mahass aiskee tulta kun mies tulee tai soittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä on joskus nuorena ollu aika roisi maine, vaikkakin on rauhoittunut jne... Ja se nyt vaan oli niin ihana renttu. Mut oikeesti mitä mä teen, kunmulla on elämä päällisin puolin oikein hyvin, mutta en saa tota miestä pois mielestäni. Tuntuu, et mä olen jotenkin epänormaali ja kiittämätön, kun mulle ei riitä se mitä mulla jo on. Mitä jos se ei oliskaan sitä miltä näyttää??

AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat