Seuraa 

Olen kahden vuoden ajan pohtinut, miten muutamaksi viikoksi suunniteltu ruokalista voisi monipuolistaa perheemme ruokailuja. Tuntuu, että reilu 10 eri ateriakokonaisuutta pyörittää elämäämme. Löytyisikö jostaikin sopivia valmiita malleja? Lista voisi olla sellainen, jossa päivällisestä tulisi helposti välillä myös seuraavan päivän lounas sellaisenaan tai fiksattuna. Löytyisikö teiltä apua, en saa ryhdistäydyttyä asiassa... Lisäksi meillä on yksi kala-kana-syöjä, joka ei syö punaista lihaa..

Suurkiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hei

et kertonut ollenkaan mitä ovat nämä 10 ruokaa... olisi helpompi antaa vinkkejä että tietää ettei anna semmoisa mitä jo on...

itse haen aina vaihtelua ruokaan googlen kautta selailemalla ja sillointällöin löytyy jotain joka jää arkeen...

meillä kun syöjät ovat hieman nirsoja eikä kaikki kelpaa kuten esin keitetyt kasvikset, ellei ole " piilotettuna" .

Meillä on paikallislehdessä joka viikonloppu seuraavan viikon ruokalistat kouluissa ja päiväkodeissa (paitsi koulujen listoja ei tietenkään kesällä : )) Niistä olen itse ottanut vinkkejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat