Vierailija

Karseeta. Mutta pakko se oli mennä, kun muuten nuo marakatit hyppii seinille. Tosi ällöä seistä tuolla kaatosateessa- ja vielä ällömpää tulla kotiin niitten likaisten kuravaatteiden kanssa.

Tuli kyllä aika superäitiolo: tein aamulla kalasopan valmiiksi, olin 1,5h ulkona lasten kanssa sateessa ja ainoana koko puistossa!

jee, hyvä minä.

( näitä pieniä iloja äitiydessä, kun kukaan ei kuitenkaan mua tästä kiittäisi. kiitän siis itse itseäni)

Kommentit (5)

Mä tykkään sadeilmoista ja en koe kauheana asiana ulkoilla sateella. Sitä varten sadevaatteet olemassa.

Muksut hyppi lätäköissä ja leikki ränneissä. Voi sitä riemua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mentiin pihalle lasten kanssa, siinä samalla tein makkarakeiton ja laitoin porisemaan, kaivettiin ja litsiteltiin lammikoissa, täydessä sadevarustuksessa muut paitsi äiti, oltiin suunnilleen tunti :)

Sitten riisuin tytön etuovella ja pojan takaovella, näin sain molempien tamineet roikkumaan seuraavaa ulkoilua odotellen...Poika huudahti takaovelta ilahtuneena " Hei, tääl haisee ihan se ruoka!"

Nyt keitto jäähtyy ja sitten syötyään alkaa kohta taas varmaan tappelu ja puetaankin kuratamineet niskaan ja eikun taas ulos. Toivottavasti tyttökin syö, jätti aamupalan väliin ja sen kuuli sitten itkun ja kiljumisen määrästä ettei neiti ollut syönyt...

Ihan superäiti olo tulee, kun on olevinaan niin aikaansaava että :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat