Vierailija

kauhean riidan yheydessä ilmoitti ettei lähde kaverimme juhliin, enkä kehtais olla itse menemättä. Keksisikö jonkun valheen tai olisko vaan kertomatta mitään. Entäs jos mies tuleekin myöhemmin juhliin ja oon valehdellu jotain ettei pääsekään.

Kommentit (14)

Jos mies ei kerta pidä siitä, että menisit yksin juhliin ja siellä kertoisit, että mies jäi riidan takia kotiin, niin minä ainakin uhkaisin mennä juhliin ja sanoa niin kun asiat on! Naurettavaa käytöstä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin miksi minun pitäisi myös olla.... Joskus olen sanonut jotain pientä valkoista valhetta ja riippuen juhlista olen jopa sanonut suoraan miten asiat on eli että nyt ei olla miehen kanssa puheväleissä ja siksi tulen yksin. Toki täytyy muistaa pilke silmäkulmassa.

Mies on sellaista sorttia ettei pitäisi siitä jos kertoilisin puolitutuille jostain riitelystä. Kyse on yhteisen kaverimme merkkipäivästä. Ilmoitin myös etukäteen että saimme lapsenvahdin ja olemme tulossa ilman lapsia. Eniten kai ajattelen että tuttumme loukkaantuu jos mieheni ei tule, on kuitenkin ollut hänen kaverinsa kauemmin kuin minun. Että ottaa taas päähän toi mies.

Lähinnä nämä juhlat ovat olleet mun ystävien, joita mies ei kovin hyvin tunne. En ole ikinä asiaa pahemmin selitellyt, eikä kukaan ole kysellytkään.

Epäilemättä outoa mennä yksin ja " selitellä" sitten jotain. Eikö puolisosi kunnioita ollenkaan juhlan päähenkilöä. Sitähän tuo lähtemättä jättäminen osoittaa jos mitä...

Mutta jos hän kerran kokee voivansa käyttäytyä niin minua kohtaan, niin eipä hetkauta hänen mielipiteensä siinä kohtaa yhtään. Seuraavalla kerralla muistaa sitten taas paremmin miten aikuiset käyttäytyvät...

T. 10

Minä käyn juhlissa vähintään puolet useammin kuin mieheni, enkä koskaan selittele mitään hänen puolestaan. Jos hän on töissä kerron sen. Jos hän kiukuttelee kotona, kerron senkin. Jos hän ei jaksa tulla, kerron että hän on lepäämässä. Mitä häpeiltävää siinä on, miehellä korkeintaan jos jollakin.

jos menet niin voithan sä sanoa, että teille tuli vähän riitaa ja päätittekin että lähdet yksin. Jos mies tulee perässä niin tulkoot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat