Seuraa 

Otimme muutama vuosi sitten esikoiselle äitiyspakkauksen, jonka olen säilyttänyt kokonaan. Nyt tuo uusi pakkaus näyttää vallan ihanalta, mutta en haluaisi esim. kahta vauvan peittoa tai täkkipussia nurkkiin pyörimään.

Eniten miellyttävät lakanat, tummanvihreä-valkoraidallinen kietaisubody ja vihreät puolipotkarit. Ajattelinkin kysellä, että jos jollakin teistä sattusi olemaan erilainen maku vauvakamppeiden suhteen, voisin ostaa nämä tuotteet, jos et niistä itse niin tykkää :) Kun koko pakkausta en kyllä taida viitsiä ottaa...

Kommentit (7)

Olen kyllä tietoinen noista tehtaanmyymälöistä, mutta taitaisi tulla kamppeille vähän liikaa hintaa, jos benaskulut laskee mukaan. :)

Kesälomareissulla liikuimme kyllä etelä-suomessa, mutta äippäpakkaus nousi mieleen vasta loman jälkeen...

Eli, jos joku on halukas myymään, olen edelleen kiinnostunut :)

No, jos asuisit lähellä ylivieskaa, tietäisit ehkä jo että siellä on kauppa minne ainakin Marlon toimittaa äitiyspakkausvaatteita, myös 2-laatuisia. Itse olen käynyt ostamassa vanhojenkin pakettien " parhaita" sieltä, esim. bodeja ja kietaisubodeja n. 2,50e/kpl, En kyllä ole pitkälläkään syynäämisellä sitä 2-laatuisuuden syytä löytänyt. Kaikkia noista ei varmaankaan sieltäkään saa, mutta yks vaihtoehto kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Otin myös esikoiselle äitiyspakkauksen vm 03.

Lahjoitin vanhan äitiyspakkauksen melkein kokonaisuudessaan Karjalan köyhille äideille. Luulen, että siellä toppapuvut, peitot jne meni hyvään tarkoitukseen. Useita potkupukuja ei ollut käytetty ollenkaan. Itselleni jätin siitä lähinnä lakanat.

(Tästä on kyllä aikaa jo pari vuotta kun lahjoitukseni tein ja annnoin samalla kyllä paljon muutakin vaatetta. Erilaisia yhdistyksiä, jotka toimittavat vaatetta sinne on kyllä paljon)

Itse otin sitten tälle uudelle tulokkaalle uuden äitiyspakkauksen. Jonka tulen varmasti myös lahjoittamaan Venäjälle. En tiedä tämä on varmaan jostain tuhlausta, mutta kyllä oli aivan ihana hypistellä taas uusia vaatteita, jotka eilen sain pakkauksessa. Olen aika tarkka vaatteiden suhteen mutta tässä pakkauksessa lähes kaikki vaatteet ovat sellaisia, joita voin hyvillä mielin vauvallani pitää ensi syksynä.

Ja tietenkin yksi vaihtoehto on, että otat uuden pakkauksen ja myyt itsellesi ylimääräiset eteenpäin. Esimerkiksi huuto.netissä on ollut myynnissä noita äp:n " ylimääräisiä" vaatteita/tarvikkeita ja ihan mukavia hintojakin niistä on tuntunut saavan. Tai vastaavasti kannattaa yrittää kyttäillä josko sieltä löytyisi juuri niitä tuotteita, joita itse halusit.

hannnah

myynnissä usein Finnlaysonin tehtaanmyymälässä. Viime viikolla Tampereella ainakin oli, minusta oli tämän uuden pakkkauksen lakana, hinta 4,9 e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat