Seuraa 

Vai kuljettatteko tavarat vaan jossain oman kassinne pohjalla? Mikähän olisi kätevintä, itselle kun töihin lähtiessä noita nyssäköitä kertyy muutenkin vähintään 2.

Kommentit (5)

Elikkäs pakkaan pojan mukaan maanataina repun, jossa on vaihtovaatetta, unikaveri, vanhempien valokuvat. Reppu tuodaan kotiin vain viikonlopuksi, ei tarvitse raahata joka aamu :). Viime vuonna sattui vielä jonkin verran pissavahinkoja, silloin vein täydennystä reppuun tarvittaessa oman laukun pohjalla kuskaten.

Päiväkotitossut, kuravaatteet ja kumpparit ovat aina päiväkodissa. Kuravaatteet otan tarpeen mukaan kotiin ja pyöräytän pyykkikoneessa.

Itse kuljen töihin ja kuskaan lasta pyörällä. Näin olemme välttyneet turhalta repun raahaamiselta. Unikaverikin on erikseen päiväkodissa ja tkotona, eipä unohdu aamukiireessä kotiin :)

Ei sitä varten mitään omaa reppua tarvita. Meillä käteviä ovat olleet ihan tavalliset kangaskassit, siis sellaiset kestokauppakassit. Vaikka tavallinen muovikassikin ajaa ihan saman asian.

Varavaatteita on pari vaatekertaa omassa kaapissa päiväkodissa ja lisää viedään tarvittaessa. Sadevaatteet ja kumpparit ovat päiväkodissa pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pikkurepussa / toisella liberolaukussa kulkee päivittäin tarvittavat lisävarusteen + likapyykit (voi toki kantaa omassakin kassissa niitä, mutta tarhassa en sit pura näitä kasseja mitenkään elleivät sisällä varavaatekoriin viemisiä). Päivittäin voidaan tarvita toiset lapaset/hanskat, välivaatekerros (jota en pue aamulla koska vien lapset autolla, mutta iltapäivällä se voi olla hakiessa päällä jne).

Joillain on pienten puolella tuollainen ' viikkokassi' . Itse haluan kotiulkoiluja varten myös tietyt tavarat illaksi kotiin, enkä vain viikonlopuksi. Sadevarusteita meillä on kahdet, niin ei tarvi viikonlopuksikaan tuoda niitä kotiin tarhasta.

Joka päivä viedään reppu aamulla ja illalla otetaan mukaan. Lapset itse kantaa reppunsa puistoon :) osa varavaatteista on hyllyssä päiväkodissa mutta esim kuravaatteet otetaan aina puistoon mukaan niin voivat ulkoilla vaikka olisikin kurja keli.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat