Vierailija

Aina vaan, että odota hetki, palvelemme kohta. Onkohan sama homma muissakin kyseisissä firmoissa? Laajakaistasta olis ollut asiaa..

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten puhuvat jopa tunninkin ja miettivät ja opettelevat kuinka kaikki toimii...niin ihmekkös tuo. - ei oikeasti kyllä ole työntekijöillä varaa lusmuilla- seurataan kuulkaas ihan viimesen päälle että linjat käy koko ajan ja täysillä...Raskasta palvella vaativaa kansaa...

Vierailija:

Lainaus:


Voiko niillä olla tuollasta lajittelua sen mukaan, että miten paljon on puhelinlaskut? Eli näkeekö ne puhelun tullessa, että minkä " tasoisesta" liittymästä soitetaan?

-ap




Sanovat ainakin heti että tervetuloa kultatason asiakas, palvelemme sinua mahdollisimman pian. Ja juu kultatason liittymien omistajat menee muiden edelle, niin se vaan on.

Voiko niillä olla tuollasta lajittelua sen mukaan, että miten paljon on puhelinlaskut? Eli näkeekö ne puhelun tullessa, että minkä " tasoisesta" liittymästä soitetaan?

-ap

jotka soittavat asiakaspalveluun kuukausittain, viikoittai tai jopa useamman kerran päivässä. Eivätkä ole edes hirvittävän harvassa. Jos on maksuton numero, niin kaikkea mahdollista kysytään esim. kellon aikaa, kuulema.

Jonotin noin 15 min.



Minua vähän ihmetyttää miksi pitää jonottaa niin kauan. En tiedä oonko jotenkin poikkeava asiakas, mutta mun on tarvinu soittaa asiakaspalveluun ehkä kerran vuodessa. Onko siis muut asiakkaat semmoisia, että soittelevat useammin?

Puhelu vielä katkesi kerran ja eikun alusta... ARGH! Pistä puhelimessa kaiutin päälle, ei tarvi kokoaikaa olla korva luurissa kiinni. Minäkin ehdin käydä suihkussa, selvittää yhden riidan ja tyhjentää astianpesukoneen.



DNA:n palveluun soitin myös tänään ja jonotin, mutta en läheskään niin kauaa kuin Saunalahteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat