Seuraa 

mikä neuvoksi? reilu 8 kk vauvamme alkoi syömään kiinteitä maidon ohella jo 5 kk, mutta nyt kieltäytyy kaikesta purkkiruuasta. Ehkä pari lusikallista menee, kun ennen meni jopa kolme purkkia päivässä. Painon kasvu on muutenkin ollut nihkeetä, kun liikkuu niin paljon. Leivänpaloja suostuu syömään, kun osaa itse mutta ei mitään muuta. onko jotain sormiruokaa mitä ton ikänen jo osaa syödä? Kiitos vastauksista, jos jollain kokemusta.

Kommentit (3)

Tosin ei ole koskaan oikein kiinteitä innostunut syömäänkään, purkillisesta voi vain unelmoida... Maksimissaan menee ja on mennyt muutama lusikallinen per ateria.

Mutta kaikki kai aikanaan, minkäs teet, jos ruoka ei vain maistu? Vinkkejä siis olisin itsekin vailla... =)

... kaipaa jo karkeampaa ruokaa? Valmiit soseet ovat aika sileitä ja voi olla että haluaisi selvästi karkeampaa ruokaa? Koitappa hienontaa itse jotain ja jätä karkeammaksi soseeksi, meneekö se. Ajattelin kun tykkää kuitenkin leivänpaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Välillä menee välillä ei. Välillä hampaat vaivaa jne. Lapsi osaa itse säädellä syömätarpeensa. kai se on osattava hyväksyä. meillä oli kanssa tosi takkuista syöminen yhdessä vaiheessa,tuntui ettei mikään mennyt, ihmettelin, millä se elää. nyt menee taas iso purkki (2dl) joka aterialla. Äkkiä se taas vaihtuu huonoksi syömäkaudeksi - aivan varmasti. On kasvupysrähdystä ja sitten taas ei. Ei kai tuohon ole lääkettä, lapsi ottaa tarvitsemansa kyllä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat