Seuraa 

Olen saanut nyt lopullisesti tarpeekseni mieheni ryyppäämisestä ja yöllisistä poissaoloista. Lapseme ovat 2,3v ja 4kk vanhoja. Mitä teen? Miten pärjään? Miten paljon saan tukia jne...? Mihin neliömäärään saan täyden asumistuen.? Miten te muut olette pärjänneet? Olen aina seurustellut joten minulla ei ole omia huonekaluja jne... miehen kalusteet, miehen asunto jne... Mistä huonekalut + tarvikkeet? Olen ollut kotiäitinä ja haluiaisin jatkaa näin mikäli vain pärjäämme taloudellisesti!? Ja voiko puoliso mielestänne estää/kieltää lapseltamme hänen kummitätinsä/minun parhaan ystäväni!? Heidän riitaansa liittyy työasioihin. Hän kieltää täysin lapsemme ja kummitädin yhteydenpidon ja näin myös koittaa estää minun ja ystäväni yhteydenpidon.... Kummitäti asuu lähellä ja olisi aina valmis hoitamaan ja auttamaan lastenhoidossa jne... jotta saisin levätä. Yksin hoidan lapset ja kodin kun mies on AINA töissä tai omilla reissuillaan!

Auttakaa, olen aivan loppu tähän...

Kommentit (1)

Nyt hankit ihan rauhassa itellesi ja lapsille asunnon,sosiaalitoimistoon juttelemaan lasten tapaamisesta,ja muutenkin jos tarviit rahaa yms.Miehellä ei ole oikeutta kieltää ketään tapaamasta lapsia,ellei oo kunnon syytä..oma kauna kummitätiä kohtaan ei ole mikään syy=)Neliömäärää en muista,mutta meillä oli 70neliön kolmio kahden lapsen kaa kun erosin,ja sain siihen asumistuen koko asuntoon=)Jaksamista ja voimia sinulle!!Ero on aina rankka,mutta parempi erota kun huonossa suhteessa=)VOIMIA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat