Vierailija

Siis taas näitä missä ei huutajilla kauheesti järki pakota!

Tsiikatkaa tuota hintaa!!!!!!!

Ihan on nättejä vaatteita, mutta että joku voi totaalisesti sokaistua nalle puhista ja maksaa niistä noin hirveesti!

http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=57785591

Kommentit (30)

**Mekko(n.15¿)

**Body(n.8¿)

**Oloasu(15¿)

**Yöasu(8¿)

**Pipo(5¿), kaulaliina(4¿), lapaset(3¿)

Tuossa siis laskettu hinnat UUTENA, ja vielä yläkanttiin;D

Ja loppusaldo ois: 83¿ ja EIKÄ varmaan edes noin PALJOA!! JA UUDEN HINTA ON ERI ASIA kuin MONTA VUOTTA VANHOJEN!!! MITEN KEHTAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että tyttöjen (86cm ylöspäin) vaatteiden joukossa on huudettavana mm. H&M:n Nalle Puh-lappuhaalarit, joiden hinta ainakin eilen oli noussut jo 25 euroon... Sinänsä hauskaa, koska mitähän haalarit ovat maksaneet uutena, 12-15 euroako?

Ja Reimateceissä (totta kai) hinnat nousevat tosi ylös. Nyt kannattaisikin ostaa alesta asuja puoleen hintaan ja laittaa syksyllä huudettavaksi ;)

Olenko ainut vai onko joku muukin huomannut että käsitteet ihana, mahtava, upea jne jne otsikoilla varustetut myynti-ilmoitukset ovat usein täysi pettymys. Alta löytyy ihan tavallisia vaatteita, ei mitenkään ihmeellisen ihania tai hyväkuntoisia.

käyn tekemässä huudon JOS hinta on pysynyt kohtuudessa . hinta nousee taatusti vähemmän kun ei tarvi huutaa kilpaa koko ajan jonkun kanssa .

Ei kai se ole myyjän vika, että jotkut idioottit lähtevät kilpahuutoon? Jos ei sitten ole itse vedättämäsä, jolloin vain se toinen on idiootti ;)

mutta törkeän paljon toiset ovat valmiita maksamaan käytetyistä vaatteista. Itsekkin olen monesti katsellut huutiksesta noita nalle puh aiheisia vaatteita mutta hinnat nousee aina turhan koviksi ;=)

Jos kerran noita ei enää uutena H&M:stä saa, ja käytetyt on ainoo tapa saada JUST NUO vaatteet, niin miksi ei saisi huutaa, jos rahaa vaan on huutonsa lunastaa?

Mitä väliä, vaikka kyseessä olisi sukkapari ja hinta nousisi tuhansiin? Ostaja itse määrittää, paljonko on varaa ja halua maksaa.

Näyttäis siltä, että Minia on itse korottanut ja Amadeus1:llä ollut automaatti tai sitten molemmilla automaatti päällä. Minia:n huudot vaan rekistöröityneet viiveellä joka viittaisi siihen sttä itse ollut paikalla :)

Eli on tainnut ainakin Amadeus1:ltä karannut harkinta siinä vaiheessa kun on määritellyt automaattiin niin ison yläräjan ;) No, se maksaa joka huuttaa....

Vierailija:

Lainaus:

nykypäivän huutajia, hinnat nousee siis ihan super pilviin. Ei huutiksesta tuon takia enää oikein mitään halvalla saakkaan, se on vain meidän huutajia tyhmyyttä =O(

Luulin itsekkin ennekuin kohteen avasin että vaatteita on liuta.

Vierailija:

Lainaus:

Jos kerran noita ei enää uutena H&M:stä saa, ja käytetyt on ainoo tapa saada JUST NUO vaatteet, niin miksi ei saisi huutaa, jos rahaa vaan on huutonsa lunastaa?

Mitä väliä, vaikka kyseessä olisi sukkapari ja hinta nousisi tuhansiin? Ostaja itse määrittää, paljonko on varaa ja halua maksaa.

mutta onhan se nyt tyhmää. Tyhmää, ja myös erittäin lapsellista, jos on PAKKO saada JUST NUO. Hoh hoijaa...

nykypäivän huutajia, hinnat nousee siis ihan super pilviin. Ei huutiksesta tuon takia enää oikein mitään halvalla saakkaan, se on vain meidän huutajia tyhmyyttä =O(

Luulin itsekkin ennekuin kohteen avasin että vaatteita on liuta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat