Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En pääse tosta idiootista mielenvikaisesta perslävestä ikinä eroon...

Lapsia on yksi hänen kanssaan :(

Kommentit (14)

Huomasin vuoden aikana ja ikävä kyllä vasta oltuani muutaman kk raskaana mikä hullu hän on. Silloin alkoi huorittelu, pahoinpitely yms.

Heivasin hänet pihalle tietenkin jo alkuraskauden aikana, mutta lapsen kautta yhteys jatkunut.

isyystestiinkin halusi minun menevän, koska minä huora olin kuitenkin kuulemma pettänyt :(

Noh, sen jälkeen sai tietää varmasti olevansa isä ja sovimme tapaamiset... yms.

ap

Hermoheikko sekopää joka ilmeisimmin sairastaa jotain persoonallisuushäiriötä. On raiskannut minut eromme jälkeen ja pahoinpidellyt ollessamee yhdessä(olimme vain vuoden yhdessä). Kyttää ikkunan alla tekemisiäni, soittelee kännissä. uhkailee.... yms. Mustamaalaa minua, huorittelee, pakenee kasvatusvastuutaan. ei ikinä halua panostaa lapseen millään tavalla....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Exä rauhoittuu kun saa uuden naisen, ja lisää lapsia. Meillä kävi niin, ja nyt eletään kaikki ihan sulassa sovussa, exä ja sen perhe, minä, mieheni ja minun ja exän yhteinen poika :)

Vaikeaa on kasvattaa lastaan sellaisen kanssa... :( Exä tekee kaikkensa vaikeuttaakseen elämäämme. Tästä syystä olenkin päättänyt että muutetaan 600 km päähän.

Hän sai asian kääntymään niin, että uskoin sen oleman omaa vikaani. Tyrkytin kuulemma itseäni huoran vaatteillani hänelle.

Nyt siitä on jo aikaa ja en siitä enää jaksa ilmoitusta tehdä

ap

Taakka ja riippa, pallo jalassa...

Mitäköhän pahaa olen tietämättäni tehnyt. Hitto olisi pitänyt salata raskaus ja jättää äijä.

Parempi isätön lapsi, kun se että tietää tollasen sekopään isäkseen.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat