Vierailija

vieläkin sotkee hirveästi, esim, jos on päivän lehdet pöydällä, niin pyyhkäisee ne lattialle monta kertaa päivässä.

Lelut vetää aina kaapista vaikka ei edes leiki niillä, samoin sohvatyynyt eivät saa olla paikoillaan.

Onko muilla jo sotkeminen vähentynyt tuossa iässä vai milloinhan se loppuu?

Kommentit (8)

Vesileikit on raivostuttavia. Eilen päätti pestä kaikki nuken vaatteet.

Tyynyt pitää järjestää leikkeihin ja pomppia ne muhkuraisiksi.

Verhot revitään ja kaikki pyyhkeet (puhtaat) otetaan kaapista ja tehdään niistä maja. Likaiset usein seassa. Muropaketille kiivetään ilman lupaa ja levitetään ne pitkin lattiaa. Maitoa käydään kaatamassa salaa myös itse lasiin ja maitoa yleensä kaatuu enemmän tai vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan tahallaan puolet suutuspäissään tekee joskus. Yleensä sotku syntyy leikkien lomassa, vaatteita unohtuu hujan hajan, ja niitä pitää sovitella, lehtiä pitää lueskella ja pinot sittne on mitä sattuu... niistä pitää leikellä juttuja, piirtää, värittää, ja antaa pikkuveljellekin revittäväksi.

Kengät ei kulje omalle paikalleen, ja pikkuesineet ei pysy laisinkaan paikallaan. NIitä järjestellään jatkuvasti uusiin paikkoihin jotka on lapsen mielestä paljon kätevämpiä esim. äidin sukkalaatikko joutuu uusiokäyttöön tai mikä tahansa laatikko kun lapsi niin päättää. WC-paperit saatetaan ottaa ja tehdä niistä joku temppurata keskelle olohuonetta.

(lapset melkein 2v ja 4v)

Meillä poika myös kolme. Sama juttu. Monesti olen miettinyt, että onkohan poika masentunut. Siis EI rauhoitu millään. Tyynyt ja kaikki on lattialla. Ja JOS unohtuu LUKITA/SOLMIA keittiön kaapit, niin jauhot, suolat, kaurahiutaleet tms. on heti lattialla. JA sokeri, voi taivas, miten rasittavaa on siivota sitä ja kuopus on heti nuolemassa lattioita:( Sitten vessat kiinnostaa, varsinkin käsisuihku, sillä on kiva kastella KOKO KÄMPPÄ!! Ämpärissä on kiva kuljettaa vettä ja saada tulva olohuoneeseen.. HUOS, kyllä näitä riittää!! Ja vielä toi kiroilu, itse en kiroile. Ja lapsi tietää, etten SIEDÄ KIROILUA!! Niin, mun kiusaksi kiroilee, jos ei mee kaikki mielen mukaan. MIKÄÄN aresti ei toimi:( Joten turhaan kulutan energiani kantamalla nurkkaan MILJOONA kertaa PÄIVÄSSÄ!!:(((((

Sotkee syödessään hirveästi,tuo hiekkaa sisälle jos katsoo hetkenkin muualle. Veti siskon lampun alas ja rikkoi sen.

Eikä ole kasvatuksesta kiinni. On kolme kilttiä tyttöä ennen tätä poikaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat