Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Plaah!

Ärsyttää niin!! Jos miehen aloitteesta pitäisi seksiä harrastaa niin jossen heti katso silmät kiiluen kun se kysyy että jospas katsottaisi leffaa illalla ja oltaisiin yhdessä ja harrastettais seksiä, tms. niin se ottaa sen heti niin, etten halua. Jos en ekasta kiihkeämmästä suudelmasta kouri jo miehen jalkoväliä niin se raukka luulee etten haluakkaan. Olen prkl miljoona kertaa sanonut että jossen seksiä halua, ilmoitan sen erittäin selkeästi sanomalla ei tänään. (piste) ja seksiä irtoaa silti jos mies viitsisi vaikka hieroa mua tai muuta mukavaa. Mitä sanon tuolle miehentolvanalle että se ymmärtää!?

Suoraansanottuna vituttaa kun oli just tänään oli juttua että vietetään kiva ilta kaksistaan ja sekstataan oikein kunnolla (ihanaa pään nollaamista stressistä ja suruista!) mutta ylläri! Mies ilmoitti menevänsä' nukkumaan tuossa reilu tunti sitten. Koska en ollut sanonut mitään sen kummempaa seksikyselyyn... AAAARGH! haluaisin että mies tekee joskus tosissaaan sen aloitteen, edes niinä iltoina kun aamusta joutuu heräämään aikaisin, jos menen ruinaamaan itse seksiä liian myöhään niin vastaus on aina ''ei, mun täytyy herätä aikaisemmin''. Muutenkin mies on tosi ''epävarma'' seksipuuhissa, ärsyttää niin pirusti taas!!

Kommentit (9)

Lypsätkö kerjäämistä? En ihan nyt ymmärrä ongelmaasi. Mies haluaa seksiä, mutta sinun mielestäsi ei halua tarpeeksi paljon? Mitä itse teet? Leikitkö vaikeasti tavoiteltavaa vai myönnytkö?

Teillä on kommunikaatio-ongelma, olisi paras puhua se selväksi. Kuulostaa siltä, että kohta miehesi ei vaivaudu edes yrittämään kanssasi, kun muutat yksinkertaisen asian joksikin peliksi.

Lainaus:

Tiedän, että kyse ei ole halujen kohtaamattomuudesta, vaan miehen epävarmuudesta. Se vetää (ihan omasta päästään) hirveät suoristuspaineet päälle.

Ei mua aktiivisena olo haittaa, mutta on tämä vääristynyttä.

Meidän seksielämä on mennyt aika vaikeaksi:(

Voi että kun olisikin vielä tuo tilanne! Että voi lähestyä eikä tule heti torjutuksi. Jos vielä joskus saan tuon tilanteen takaisin, niin lupaan etten enää ikinä marise seksistä, enkä kirjoittele täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

löytyisikö joltain se lista miehen ja naisen tarpeiden eroista. Siinähän oli kai 100 asiaa mitä nainen haluaa, miehellä 2 eli seksiä ja ruokaa.

mieheltä odotetaan miehen käytöstä, mutta samalla naisen tunteiden ja halujen huomioimista. ne eivät aina kulje käsi kädessä ja lopputuloksena on hämmentynyt mies joka ei aina tiedä mitä tekisi. huomenna pitäisi repiä vaatteet päältä ja ylihuomenna olla hellä ja huomaavainen. ei ihme että välillä on epäselvyyttä siitä koska pannaan jo koska rakastellaan.

tapaus. Onneksi meillä ei tarvitse kierrellä ja kaarrella niskan hieromisineen ja muuta epäolennaista.

Mikset voi vähän relata? Seksiä on ulottuvillasi, mutta teet siitä itse pirun monimutkaista kikkailua miehen näkökulmasta.

Lainaus:

Jos en ekasta kiihkeämmästä suudelmasta kouri jo miehen jalkoväliä niin se raukka luulee etten haluakkaan. Olen prkl miljoona kertaa sanonut että jossen seksiä halua, ilmoitan sen erittäin selkeästi sanomalla ei tänään. (piste) ja seksiä irtoaa silti jos mies viitsisi vaikka hieroa mua tai muuta mukavaa. Mitä sanon tuolle miehentolvanalle että se ymmärtää!?

Tosi turhauttavaa. Asiat onnistuu, jos minä hoidan homman: teen aloitteen, johdatteleen tilanteen loppuun asti. Joskus tosi harvoin, kun kaikki mahdolliset asiat sattuvat olemaan oikein, niin mies rohkaistuu ja vie itsekin tilannetta eteenpäin. Se on tietysti kiva, mutta toisaalta hassua: miksi 9/10 kerrasta täytyy kuitenkin tapahtua minun aloitteestani/johdollani, kun se 1/10 onnistuu toisinkin päin ihan hyvin? Tiedän, että kyse ei ole halujen kohtaamattomuudesta, vaan miehen epävarmuudesta. Se vetää (ihan omasta päästään) hirveät suoristuspaineet päälle.

Ei mua aktiivisena olo haittaa, mutta on tämä vääristynyttä.

Meidän seksielämä on mennyt aika vaikeaksi:(

ongelmasi, minä olen aivan samanlainen kuin miehesi, olen yrittänyt parantua mutta ottaa se aikansa...

Miksi näin on sitten... en tiedä, ehkä liika kiltteys ja huomaavaisuus. Mies ehkä haluaisikin repiä vaatteet päältä ja kantaa sänkyyn nuoltavaksi, mutta ei kehtaa eikä "uskalla"

Jotain sellaistakin on mukana että nykyaikaisen miehen pitäisi ottaa naisen tunteet huomioon ja välttää olemasta epäitsekäs juntti ja barbaari. Siitä voi vaan tulla juuri tällainen lopputulos, eli että mies katsoo aina ensin naisen toiveet ja halut ennenkuin lyö omansa pöytään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat