Vierailija

Onko paikalla masentuneita äitejä, jotka olisivat palanneet jo töihin?

Onko masennus ja uupumus helpottanut vai yhä lisääntynyt? Lapsen ikä töihin palatessa?

Kommentit (12)

Lapsi oli silloin 1v3kk.

Ja tiedossa oli myös työpaikan vaihto niin oli myös siksi ihanaa ppäästä töihin, aikuisten sekaan :)

Lapsikin viihtyy päiväkodissa ja itse töissä.

Jaksamme nyt toinen toistamme paremmin, kun emme ole koko ajan yhdessä. Saan voimia töistä.

...tai sain... kunnes sairastuin masennukseen uudestaan keväällä. Olen nyt ollut koko kesän sairauslomalla ja töihin olisi palattava taas kolmen viikon kuluttua.

Minulla on nyt (viimeinkin) lääkitys menossa, mikä auttaa mm. viemään turhan aggressiivisuuden pois ja olen siis vähän rennompi nyt kuin ennen.

Olen kyllä sairastanut masennusta jo 15 vuotta. Mutta NYT vasta näin vaivaa hakea apua, koska minulla on lapsi. En halua hänen kärsivän siitä, että olen sairas.

Ei se tapahdu ekan viikon aikana eikä tokankaan, mutta hiljalleen siitä suosta nousee kun on järkevää tekemistä eikä kaikki aika mene ongelmiensa märehtimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kärsin pahasta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Lapselle palkattiin hoitaja kotiin. Vaikka kuinka minut kivittäisi, oli tämä ratkaisu meidän perheelle paras.

Olin todella itkuinen, kodin siivoaminen ei luonnistunut, tuntui että kotiin tukehtuu ja siitä tuli paikka, missä en voinut enää hymyillä.

Menin töihin kun esikko oli 2,5v ja nuorempi vajaa 11kk.

Töissä rupesin taas hymyilemään ja pikkuhiljaa myös kotona.

En käynyt lääkärissä tai mitään, mutta epäilen, että jonkinmoinen masennus mulla oli.

Lapset kyllä hoidin, vaikka huono oli kotona olla. Mutta muut työt sitten kotona jäikin tekemättä. Jopa pyykit piti pestä kolmeen kertaan kun jäivät koneeseen märkänä kuivumaan.

Esikoisen jälkeen olo helpotti, kun pääsin töihin, ja luulen, että nytkin olo helpottaisi, mutta olen vielä hoitovapaalla puolisen vuotta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat