Vierailija

Kaverini totesi sivulauseessa olevansa tällainen nainen. Enpä voinut muuta kuin nauraa salaa. Siis tä? Mites sitten suu pannaan, kun bensavalo alkaa palaa 300 km:n päässä kotoa ja kotiinkin pitäisi päästä???

Sivut

Kommentit (50)

maksut, joten eiköhän siinä ole tarpeeksi bensarahaa multa.

Vierailija:

Lainaus:

Ihan vain jo sen takia, että tankkaaminen maksaa. Itse ainakin vastaan omista kuluistani.

Toisekseen tankkaaminen vaatii erikseen matkaan lähtemistä. Johan tankkaaminen sujuu itseltä helpommin, kun hoitaa asian työmatkansa alussa, tai päätteeksi, tai missä nyt ikinä liikkuukin.

Sen tiskaamisen, kun voi hoitaa tosta vaan kotona ilman sen suurempaa vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sellaisia on olemassa mikä on mun mielestä täysin käsittämätöntä!

Ei se mikään miesten homma ole. Jos nainen ajaa autolla, nainen myös tankkaa. Jessus.

Minä en tankkaa. Vitsailen kyllä miehelle, että auto on rikki, jos bensavalo palaa ja hän tankkaa auton seuraavalla ajollaan. Minulla ei ole mitään syytä olla tankkaamatta, mutta mies tankkaa. Ok, olen minäkin joutunut autoa tankkaamaan jokusen kerran, ettei se ole osaamisesta tai rahasta kiinni. Mutta hyvä, jos joku näkee asiasta vaivaa. Parempihan se on keskitytä toisten oletettuihin ongelmiin kuin omiinsa.

Vierailija:

Lainaus:

En tankkaa koskaan. Jos mies lähtee reissuun, niin pyydän laittamaan ensin tankin täyteen, että pääsen käymään kaupoissa ym.

Ajattele nyt: jos mies vaikka sairastuu pitkäaikasesti eikä pysty ajamaan, niin mites sitten suu pannaan?

En kyllä ymmärrä niitä miehiäkään, jotka eivät opeta tankkaamattomia vaimojaan tankkaamaan. Sehän on nyt ihan autoilijan perustaito!

Musta se on sotkuista ja haisevaa puuhaa, joten mies käy yleensä tankkaamassa toiset autot. Maksamisella ei ole merkitystä, kun toinen on työsuhdeauto ja meillä on yhteiset rahat.

Ahdistavaa! Mutta olen kyllä pari kertaa pakon edessä tankannut ja se sujuu, jos bensa loppuu 300 km päässä kotoa. Muuten se on äijän tehtävä.

Eli siinä pistoolissa on alapuolella " pikkusormen" kohdalla sellainen pieni vipu, joka painetaan sisään. Mutta se käy vain sisälle maksettaessa, eli ei kortilla tai setelillä maksettaessa.

Vierailija:

Lainaus:

Eli siinä pistoolissa on alapuolella " pikkusormen" kohdalla sellainen pieni vipu, joka painetaan sisään. Mutta se käy vain sisälle maksettaessa, eli ei kortilla tai setelillä maksettaessa.

tankkasitpa sitten kortilla tai käteisellä.

Miksi esim. sellaisen ihmisen pitäisi osata tankata, joka ei koskaan ajakaan?

Ja ihan tiedoksi, minä kyllä osaan tankata, mutta meillä mies ei aja, joten ei tankkaakaan. En tiedä osaisiko, ei ole koskaan tullut tarpeelliseksi kokeilla.

Jos kyseesä oma auto ja ette tankkaa itse, niin ihmettelen kyllä todella paljon! Miten jonkun mies edes suostuu lähtemään erikseen tankkaamaan toisen autoa? Noloa! Nössöjä miehiä ja avuttomia naisia tollaset!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat