Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olimme lukiossa aikoinaan hyviä ystäviä, mutta sitten alkoi tulla ryppyjä matkaan kun en enää suostunutkaan tekemään kaikkea mitä kaverini halusi. Viimeisin pisara muutama vuosi sitten kun olisi halunnut teettää minulla hääpukunsa ilmaiseksi (olen ompelija) ja kun en suostunutkaan niin välit meni siihen.

Häistä nyt aikaa ja hänelle syntynyt lapsikin. Lähetin viestiä kesän alussa ja hän vastasi heti " ihanaa kuulla susta, nähdään meidän loman jälkeen" (loma oli ohi kesäkuun alussa). Hänestä ei ole kuulunut mitään. Mietin haluaako nähdä oikeasti ja onko minun järkeä ottaa edes yhteyttä kun aikoinaan tuli niin paha mieli?

Vastaavia kokemuksia?

Kommentit (5)

Eli yhteydenpito vaan loppui.

Alunperinkin ystävyydessä ärsytti ja loukkasi se, että minä olin se yhteyttäottava osapuoli ja keksin tekemistä ym. (tämä lukioikäisenä, nyt 35) Olin avoin jakerroin ihastumiset ym, mutta tämä ystävä ei koskaan kertonut mitään yllättäin vaan sain tietää suhteista. Mua loukkasi se tosi paljon.

Sitten kun meni naimisiin, otin itse etäisyyttä ja päätin etten ota yhteyttä. " Ystävyyden" taso on nyt ollut n.10 vuotta sitä että häneltä tulee osoitteenmuutos- ja joulukortti, mutta ei muuta. Nyt nähtiin yhdessä tapahtumassa kesällä ja hän oli niin kutsumassa kylään ja lähetti myöhemmin puhelinnumeromuutoksen. Päätin, että en aio mennä kylään tms. jos soittaa en ehkä vastaa tai sitten vastaan ja sanon ettei kiinnosta olla enää yhteydessä.

Tunnen kyllä itseni tosi petetyksi kun tätä kirjoittaessakin nousee tunteet pintaan....

Ei se hyvältä tunnu, mutta jos syy katkeamiseen on edes vähän hyväksyttävä (omasta mielestä), niin ei tilanne muuksi muutu. Eihän sitä kahviakaan lämmitettynä juoda...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat