Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (5)

Vaadi edes hinnanalennusta pöydän viikkomaksusta.

Ja voin muuten kertoa, että multakin varastettiin ihan nenäni edestä Vallilan Valtterilla (sellanen myyntikirppis, jossa ollaan itse myymässä) siinä alkuhässäkässä keittiöjakkara (sellainen kaksiportainen jossa taso, koivupinta). Silloin kun se kirppis avautui, väkimäärä pöydän ympärillä oli niin mittava, ettei siinä millään pystynyt jokaisen perään katsomaan. Huomattiin vaan myöhemmin, että sitä ei muuten kukaan ostanut, mutta ei se ole kyllä täällä enää myytävänäkään. Että näin.

En voi uskoa! Varastettiin uudenveroiset lapsen töppöset, käytetty toppahaalari (tätä en ymmärrä lainkaan-miten onnistuu???) ja lehtiä. Enpä enää vie uutta kertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmeisesti joku meinaa ostaa, muttei sitten ostakaan, ja jättää tavaran sinne, minne se käsistään sattuu laskemaan. Osa tavaroista siis löytyy etsimällä.

Täällä kirpputorin pitäjäkin jossain määrin palauttelee tavaroita, mutta luultavasti jos ne osuvat käteen - eivät varmaan käy tankoja läpi.

Täällä tuo varastelu ilmeisesti on hyvinkin selvillä, koska paikan ohjeissa suositellaan vaatehälyttimiä.

Itse en vaatteisiin laittanut hälyttimiä eikä ainakaan arvokaimmat tavarat menneet voroille. Joihinkin posliinitavaroihin ostin hälyttimen, mutta petyin kyllä kovin, kun veimme posliineja pois myyntiajan päätyttyä: ei ne hälyttimet soineet! Toinen huolestuttava asia oli se, että kassa ei mitenkään tarkista myyntipaikan tyhjentäjän laatikoita: siellähän voisi viedä vaikka mitä! Muistan kyllä joskus olleeni paikassa, jos on edes ne viitsitty tarkistaa.

Ja he neuvoivat juuri katselemaan muiden pöydän. Puoli tuntia kiersin ja etsin... tuloksetta. Kehottivat sitten vaan tulemaan vielä uudestaan lähiaikoina etsimään. Mitään osaa eivät ottaneet edes kadonneen toppahaalarin vuoksi.

Eikä siellä tarkistettu munkaan poislähtiessä että mitä tavaraa pois vien. Miksi myyjä varastaa toiselta myyjältä?!?

Nyt mun tekin mieli mennä sinne pöllimään, että saisin haalarin hinnan verran hyvitystä itselleni...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat