Vierailija

Itse vasta selasin kuvaston läpi, mutta eiköhän lapsille tule tilattua vaatteita ja itsellekin jotain kivaa...

Kommentit (18)

ja vinkkinä muille normaalisti 42-44 koko oleville että BIB malliston L tai 44 koon vaatteet on usein sopivan pituisia ja istuu muita mallistoja paljon nätimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tytölle (4v) tilasin mm. kolmet sammarit, niitä joissa on sydämenmuotoinen paikka polvessa. Meillä on niitä jo kolmet eriväriset (eri kokoja), ovat olleet kerrassaan mainiot housut!

vauvalle bodyja ja parit housut, 2v:lle pitkähihaisia paitoja ja housuja kanssa. vihreitä, ruskeita, ehkä jotain violettia.

ja lisäksi 2v:lle se beavernylon-talvihaalari. sellainen oli viime talvenakin ja hyvin toimi. lapsi katsoi itse kuvastoa ja valitsi kirkkaanpunaisen.

joka lähtee kouluun muutamia hello kitty vaatteita. Itse en osta sieltä vaatteita koskaan, kun laatu kehno. Lapselle joskus, kun käyttää niitä vain vähän aikaa. Kivoja tunikoita naisille siellä kuitenkin on.

tytölle

sammarit

collegehousut

pikkuhousuja

sukkiksia

ulkohousut

muutama paita

pojalle

sammarit

farkut

paita

collegehousut

miehelle

farkut

huppari

itselle

huppari

oloasu

kolmet housut

muutama paita

Turkoosin fleecetakin, mustan toppaliivin, alusvaatteita ja harmaan poolon.

Tytölle: kolmet collegehousut ja hupparin

Pojalle: kahdet colleget, neuleen, fleecetakin ja housut

tytölle tunikoja 3 kpl ja farkut sekä collegehousut

miehelle en löytänyt mitään kivaa enkä pojalle, ihan _järkyttäviä_ poikien vaatteet siellä tänä syksynä järestään. No oli siinä yhdet farkut hänellekin joo tosin mitkä tilasin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat