Vierailija

Tosi kivoja ja edukkaita neuleita ja värikkäitä huppareita ja hauskoja hirvipaitoja :-)

Ja vähän muutakin.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten helposti sitten vaihtaminen käy, jos tulee esim. kokoa liian pieni vaate? Asiakaspalautuksena veloituksetta? Toimiiko hyvin - tuleeko uusi tuote nopeasti tilalle?

.. ja joo, olen tilannut netistä kaikenlaista, mutta vaatteita ei ole tullut ostettua .. =)

Ite tilasin itelleni ja miehelle yhteensä 450¿:lla, mutta monia vaatteita kaksin kappalein. Voin sit palauttaa sen koon/värin mikä ei ole mieluinen :)

Ap:lle Minänkin tein just äsken n. 200e tilauksen h&m:lle tosin se tilaus kattoi molemmille tyttärille ja itselle tilauksen. Oikein oli kivoja ja reippaita syys vaatteita kuvastossa.:)

Kyllä minusta 12,90 on kivasta pojan neuleesta ihan halpaa. Olen tilannut paljon ulkomailta, eikä ne nyt sen kummempia ole olleet. Esim Monsoonin vaatteista pidän, mutta ei ne nyt ole ihan 12,90 luokkaa...

Mukavia, pirteitä vaatteita aika paljon (ja pojan oli pakko saada pääkallohuppari, enkä sitä iloa kiellä, vaikka minusta se onkin kauhea :) )

200 euroon kuitenkin mahtui neule x 6, huppari x 3, kahdet toppahousu, toppatakki ja muutama trikoopusero, eli ihan ok :)

ei kun iloitsen siitä, että sain edullisesti kivoja lastenvaatteita, muutakin kuin liekkejä ja Spidermaneja ja pojallekin kelpasi.

Ihanaa että suomalaiset on niin perus-positiivisia ;)

Voitteko kuvitella että missään muualla saisi tällaisia vastauksia ko viestiin kuin Suomessa?

ap

Tarkoitukseni ei siis ollut brassailla sillä että ostin " paljolla" lastenvaatteita, rahaa ei ole mitenkään paljoa käytössä, vaan iloita siitä että lysin mielestäni kauniita lastenvaatteita, joita poikakin mieleisinään oli mukana valitsemassa. Minulle jopa tuo 200 on iso raha.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat