Vierailija

Katsoin, että vika bussi menee niin, ettei siihen ehditä. Millä muulla päästään? Mitä maksaa? Mielellään halvin vaihtoehto... Kimppataksi 22 euroa katsoin. Muuta?

Kommentit (30)

vertailla saatavilla olevia vaihtoehtoja kuin vaivata jotain vävypoikaa keskellä yötä.

Ja muuten, halpislennoilla taksimatka voi oll kalliimpi kuin itse lento

voisi ap:n mielestä olla kuin bussi ja taksi??

voithan sä jäädä postaamaan parkkikselle ja kysyä jos joku vaikka heittäis teidät (ilmatteeks) kotiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta mua aina jotenkin naurattaa nää tällaiset rahansäästöpohdinnat.

Jos olette lentokentältä tulossa, niin luultavasti joltain reissulta.. jossa rahaa on palanut jonkun verran?

Miten ihmeessä sitten ei ole varaa/voi varautua etukäteen siihen, että ajaa taksilla keskustaan? Loppuuko matkabudjetti just siinä vaiheessa?

Toinen huvittava tapaus oli se, joka kyseli ilmaisia pysäköintipaikkoja Hgissä.. kun ei raaskisi maksaa muutamaa euroa parkkimaksua (että pääsee shoppailemaan ;-)

Ja mun omat vanhemmat malliesimerkki: mennään 3 viikon räätälöidylle matkalle Thaimaahan, mutta taksimatka (24 euroa) kentälle on liikaa ja vävypoika saa viedä autolla aamuyöstä :D

.. mutta kun ap oli AIVAN EPÄTOIVOINEN, kun ei löydy halpaa vaihtoehtoa.

Vertailu on ihan ok, mutta mulle tuli kyllä vähän eri fiilis ap:n tarkoitusperistä ;-)

100 euron matkoilla, tuohon sisältyy lennot ja majoitus että mahdollisimman halvalla yritetään kyllä selvitä lentokentällekin ettei lentokenttämatkan takia matkan hinta nouse pilviin...

Viime viikolla tultiin Ukrainasta, oltiin siellä 2 vk ja matkoihin (lennot, majoittuminen, ravintolaruokailut, välimatkat linja-autolla eri kaupunkien välillä) meni 1000 euroa 4 hengen perheeltä. Tuohon hintaan ei sisälly taksimatkat, muut pienet syömiset, ostokset ja nähtävyyksien ym. pääsymaksut. Meillä oli lento Tukholmasta, mentiin sinne ilmaislipulla laivalla.

Vierailija:

Lainaus:

lentää on varaa maksaa se 30-40 e taksista.

Tyhmähän se on, joka ei kysy. Esim. jos nyt olisinkin saanut tietää, että sieltä menee nykyään joku linja X halvemmalla niin olisiko tämä ollut hirveä asia teistä?

ap

Pääsee keskellä yötä halvalla Mellunmäkeen. Ihan loistavaa!

Siellä kannattaakin pidellä rahoista (jos niitä enää jäljellä) tiukasti kiinni... kun matkustaa jollain konstilla keskustaan.

Voiko nää ehdotukset olla edes provoja :D

no miks ihmeessä ap sitten haluaa keskustaan, jos asuu Tikkurilassa tai Mellunmäessä?? Hänhän on ottanut selvää busseista, eikä niitä mennyt siihen aikaan.

Ja miksi pirussa matkustaa ensin bussilla Tiksiin ja sieltä junalla stadiin keskellä yötä, jos 22 eurolla pääsee taksilla suoraan stadiin. Se jos mikä on JÄRJEN KÖYHYYTTÄ!

Oikeesti..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat