Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten sen voi tietää?

Mä ainakin odottaisin kai sitten ikuisesti, kaikissa tuntuu olevan joku mikä häiritsee:(

Kommentit (7)

" Onkohan mulla runsaat kuukautiset" . Eli jos on kahden vaiheilla, niin ne ei tasan ole runsaa, sillä sen kyllä tietää sitten.

Tai

" Onkohan tää meidän vauva vaativa vai normaali?" Se on normaali, jos etsitään jotain rajaa, mikä menisi jo vaativan puolelle ja mikä vielä ei. Vaativan vauvan vanhemmat tietävät satavarmasti, että tää on nyt jotain ihan muuta.

Ja mun kokemus tuosta Se Oikeasta on myös sama. Eli sen kyllä sitten tietää, sillä se on jotain ihan toisenlaista kuin koskaan mikään aiemmin. Eli kakkosen linjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä se mies ole lähelläkään täydellisyyttä!

Mutta siinä on sitä jotakin. Vaikka riitelette, riitelette reilusti. Hän on sinulle hyvä ja sinä tahdot olla sitä myös hänelle. Te rakastatte, molemmat. Huonoinakin hetkinä pystyt ajattelemaan hänestä hyvää. Kumpikaan ei tahallaan loukkaa. Haluatte elää, yhdessä.

Hän saattaa unohtaa korjata polkupyöräsi, hän saattaa jättää kahvikupin yöpöydälle. Hän saattaa pyyhkiä lattialat likaa uudella valkoisella pyyhkeelläsi, mutta hän on silti ihminen, jota rakastat kaikkine vikoinesi ja mikä tärkeää myös, hän rakastaa sinua kaikkine vikoinesi.

Ei ole olemassa vain yhtä oikeaa, vaan monta sopivaa, joista tietenkin nappaat sen, jonka ensin löydät.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat